"پرس تي وي" عليه روزنامه نگاري كه اين شبكه را به انجام مصاحبه اجباري با وي پس از انتخابات رياست جمهوري سال 88 ايران متهم كرد، شكايت كرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران ارديبهشت ماه سال 91 با رويداد ها و اتفاقهاي خوب و بدي همراه بود.
بنابراين گزارش؛ در شنبه نهم ارديبهشت 91 36 كشور جهان در دوازدهمين جشنواره بين المللي راديو و چهارمين اجلاس جهاني صدا، حضور خواهند داشت كه اين اجلاس در زيباكنار برگزار خواهدشد.


در ادامه در چند روز قبل از آن برنامه " ستارگان دانش" راديو معارف با پخش مستندي به زندگي علمي حضرت آيت آله فاضل لنكراني (ره) مي‌پردازد.
بنابر اين گزارش؛ در بيست و پنجمين نمايشگاه بين المللي كتاب به طور زنده و مستقيم از پنج برنامه بهشت كتاب، روزنه، زنگ برنامه ريزي، يار مهربان و كوچه راديو پخش شد.
در 11 ارديبهشت سال 91، شوراي علم و فناوري سيمابا هدف تعيين راهبرد شبكه هاي سيما براي پرداختن به موضوعات و پيشرفتهاي علمي تشكيل شد و در آن روز دومين نشست رسانه يي دوازدهمين جشنواره بين المللي راديو و چهارمين اجلاس صدا با حضور معاون صدا و "بهروز رضوي نژاد" دبير اين جشنواره در ساختمان شهداي راديو برگزار شد.
بنابر اين گزارش؛ در 20 ارديبهشت 91 پليس با لباس شخصي مصر،نصر شركتي تلويزوني را كه بر " پرس تي وي" خدمات ارائه مي‌داد. را مورد حمله خود قرار داده و به گفته شاهدان نيروهاي پليس مخفي مصر به دفتر اين شركت رسانه هجوم برده و تجهيزات آلنها را با خود بردند.
در 28 ارديبهشت 91 در سومين روز از جشنواره بين المللي راديو يك درختي به يادگار در مجتمع فرهنگي رفاهي سازمان صدا و سيما در زيباكنار كاشته شد.


بنابر اين گزارش؛ با نگاهي به سريالهاي در دست ساخت سيما متوجه پايان فيلمبرداري" كلاه پهلوي" به كارگرداني سيدضياء الدين دري در فرانسه شديم.
در ادامه رئيس صدا و سيما و وزير فرهنگ عراق بر ضرورت هدايت فعاليتهاي فرهنگي و هنري براي تحقيق اهداف اسلامي و ملي دو كشور تاكيد كردند.
همچنين در اواسط ارديبهشت 91 راديو هنري اداره كل شبه قاره و شرق آسيا معاونت برون مرزي وارد چهاردهمين سال فعاليت در عرصه رسانه شد.



در 25 ارديبهشت 91 دكتر علي دارايي معاون رئيس سازمان صدا و سيما در امور سيما با صدور حكمي " سعيد مقيسه" را به مديريت شبكه تهران منصوب كرد.



بنابر اين گزارش؛ شبكه تلويزيوني پرس تي وي عليه روزنامه نگاري كه اين شبكه را به انجام مصاحبه اجباي با وي پس از انتخابات رياست جمهوري متهم كرد شكايت كرده است؛ همچنين در همان روزها دوبلور پيشكسوت سيما فريدون ثقفي درگذشت، او دوبلور و بازيگر تئاتر فيلمهايي چون "دختر نمك زار" بود كه در سال 81 سالگي به دليل كهولت سن درگذشت./ص


گزارش از : الهه علیزاده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار