استاندار کرمان، با اشاره به برپایی نمایشگاه های صنایع دستی در شهرستان های مختلف استان، گفت: 400 غرفه در این نمایشگاه ها دایر شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، اسماعیل نجار در حاشیه بازدید از غرفه های نمایشگاه صنایع دستی کرمان گفت: برپایی نمایشگاه های عرضه محصولات صنایع دستی گامی مهم در راستای معرفی و شناساندن تولیدات استان است.

وی افزود:صنایع دستی هر منطقه یکی از جاذبه های گردشگری آن منطقه به شمار می رود که خوشبختانه استان کرمان در این زمینه از جایگاه خوبی برخوردار است.

استاندارکرمان تاکید کرد: در نمایشگاه های صنایع دستی نباید محصولات خارجی عرضه شود.

وی گفت: استفاده از محصولات خارجی در نمایشگاه های صنایع دستی نفس کار را تحت الشعاع قرار می دهد.

نجار با بیان اینکه 15 نمایشگاه عرضه صنایع دستی در استان کرمان برپا شده است، افزود: این نمایشگاه ها زمینه خوبی را برای اشتغال فراهم می کند.

وی ادامه داد: بیش از یکصد برنامه متنوع نوروزی در نقاط مختلف استان کرمان اجرا می شود که در این برنامه ها هنرمندان با استفاده از ابزارهای هنری و ارایه برنامه های جذاب به معرفی استان نیز می پردازند.

استاندار کرمان همچنین ستاد تسهیلات نوروزی این استان را فعال و پویا برشمرد و گفت:استقبال مسافران نوروزی در کرمان مطلوب بوده به نحوی که ظرفیت مراکز اقامتی این استان تقریبا کامل شده است.

نجار ادامه داد: به عنوان نمونه بیش از 90 درصد ظرفیت هتل پارس کرمان رزرو شده که بیانگر وجود ظرفیت های گردشگری بسیار در استان کرمان است.
برچسب ها: صنایع ، کرمان ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.