منابع خبری از از تاکید باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا بر حل دیپلماتیک برنامه هسته ای ایران خبر دادند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از النشره:منابع خبری با اعلام این خبر افزودند باراک اوباما در کنفرانس خبری مشترک با نتانیاهو اظهار داشت به دنبال راه حل دیپلماتیک برای برنامه هسته ای ایران هستیم ومدعی شدمنتظر آن هستیم که ایران از این فرصت استفاده کند.
 
اوباما همچنین در مورد سوریه گفت به حل بحران سوریه براساس احترام به حقوق بشر ادامه خواهیم داد.
 
وی در ادامه ادعاهای خود نظام سوریه را مسئول انتقال سلاح شیمیایی به این کشور کرد وادامه داد بشار اسد مشروعیت خود را ازدست داده است.
 
رئیس جمهور آمریکا همچنین از ادامه توافق این کشور با رزیم صهیونیستی در مورد سامانه گنبد آهنین خبر داد وافزود در مورد امنیت اسرائیل مذاکره ای انجام نخواهیم داد.
 
 بنیامین نتانیاهو درکنفرانس خبری مشترک خود با باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا  همچنین با ادامه بلوف های خود اظهار داشت برای منع ایران از برنامه هسته ای اش ناچارا باید گزینه نظامی به کار برده شود.
 
وی در ادامه اظهارات خود مدعی شد هم اکنون اسرائیل این حق را دارد که از خود دفاع کند و ادامه داد ممکن نیست از دفاع از خود کوتاه بیاییم.
 
نتانیاهو همچنین سفر اوباما به اراضی اشغالی را آغاز کننده انگیزه ای برای روند برقراری صلح بین رپیم صهیونیستی وفلسطین خواند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار