رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: تمام نیروهای پلیس در سطح شهر پایتخت حضور دارند و در تمام نقاط پایتخت به جزء محدوده خیابان جمهوری در باقی نقاط ترافیک به صورت روان در جریان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سردار حسین ساجدی نیا، رئیس پلیس تهران بزرگ ضمن اشاره به کاهش مصدومین و تلفات ناشی از مواد محترقه در شب چهارشنبه پایانی سال 91 گفت: تاکنون 36 مورد مصدومیت که توسط ماموران اورژانس تهران به بیمارستان‌ منتقل شده‌اند.
 
وی همچنین تصریح کرد: تمام نیروهای پلیس در سطح شهر و محلات پایتخت حضور دارند و گزارش ها و رصد دوربین های کنترل ترافیک حکایت از آن دارد که در تمام نقاط پایتخت به جزء محدوده خیابان جمهوری که مردم برای خرید شب عید مراجعه کرده‌اند در باقی نقاط ترافیک به صورت روان در جریان است.
 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در چهارشنبه آخر سال نسبت به سال گذشته تلفات جانی و خسارات مالی به شدت کاهش پیدا کرده که دلیل آن حضور خانواده ها در کنار فرزندان، جدی گرفتن توصیه و هشدار‌های پلیسی، اطلاع رسانی خوب سازمان صدا و سیما و استفاده شهروندان از مواد محترقه کم خطر است.
 
سردار ساجدی نیا در پایان اظهار امیدواری کرد: انشاءالله با مدیریت خوب خانواده‌ها و مشارکت همشهریان عزیز با پلیس تهران بزرگ، خطرات و آسیب‌های ناشی از انفجار مواد محترقه به حداقل برسد.
برچسب ها: ساجدی نیا ، پلیس ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار