مشاور فرهنگی فرمانده کل ارتش گفت: الگوسازی صحیح عملکرد رزمندگان دفاع مقدس بدون شعار و اغراق، کاری هنرمندانه است که می‌تواند با توجه به شبیخون فرهنگی امروز جوانان را در مقابل تهدیدات بیمه کرده و شیوه صحیح زندگی را به آنها ارائه کند.

"سرهنگ محمدحسین جعفری" در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه دفاع مقدس تبلور عینی فرهنگ اسلامی در عصر حاضر است، اظهار داشت: قهرمانانی که در این دوران حضور داشتند از جنس مردم امروزی بوده و برای جوانان قابل درک هستند. 
 
وی افزود: الگوسازی صحیح عملکرد رزمندگان دفاع مقدس بدون شعار و اغراق، کاری هنرمندانه است که می‌تواند با توجه به شبیخون فرهنگی امروز جوانان را در مقابل تهدیدات بیمه کرده و شیوه صحیح زندگی را به آنها ارائه کند.  
 
مشاور فرهنگی فرمانده کل ارتش با اشاره به تاثیر ارتقاء روحیه دفاعی جوانان با استفاده از الگوبرداری از رزمندگان دوران دفاع مقدس تصریح کرد: جوانان پس از آشنایی با زندگی شهدا متوجه می‌شوند که می‌توانند با کمترین امکانات بیشترین تاثیر را در تاریخ بر جا گذارند.  
 
سردار جعفری یادآور شد: در مجالس روایت‌گری و خاطره‌گویی دفاع مقدس، جوانان از حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان تعجب می‌کنند که اين امر بیانگر عدم شناخت کافی آنان از دفاع مقدس است و این امر با تلاش برای نگارش و ثبت خاطرات 5 میلیون رزمنده این دوران قابل جبران است.  
 
وی با اشاره به توطئه‌چینی‌های دشمن در جنگ نرم تصریح کرد: دشمن از هر ابزاری علیه به انحراف کشیدن جوانان و تضعیف روحیه دفاعی کشور استفاده می‌کند که اما با توجه به تعالیم اسلامی؛ امکان برخورد متقابل از سوي ما وجود ندارد لذا باید تلاش دوچندانی در عرصه‌های ارزشی اسلامی در حوزه جنگ نرم داشته باشیم.  
 
مشاور فرهنگی فرمانده کل ارتش در پایان با تاکید بر لزوم تلاش برای خنثی‌کردن هجمه تبلیغاتی دشمن خاطرنشان کرد: راه‌اندازی کاروان راهیان نور، نشر کتب دفاع مقدسی و برپایی یادواره‌های شهدا؛ از جمله اقدامات مقابله‌ای ارتش در این راستا است.
انتهای پیام/
برچسب ها: ارتش ، دفاع مقدس ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار