رئيس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نيروهاي مسلح با اشاره به وجود قريب به 100 هزار مصدوم شيميايي در کشور گفت: حداقل 10 تا 15هزار نفر از اين افراد هنوز با مشکلات ناشي از شيميايي شدن درگير و روز به روز مانند شمع در حال آب شدن هستند، اين همان حقوق بشر غربي است.

"سردار نصرالله فتحيان" در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران تجهيز معاندين سوري به سلاح‌هاي کشتار جمعي از سوي غرب را به شدت محکوم و تاکيد کرد: استفاده از سلاح‌هاي غيرمتعارف در هر جاي دنيا محکوم است به ويژه اين که عليه ملت بي‌گناه استفاده شود.

رئيس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نيروهاي مسلح با بيان اين مطلب که رژيم صهيونيستي در جنگ 33 روزه و غزه از سلاح‌هاي ضد بشري و ممنوعه استفاده کرد، اظهار داشت: امروز غرب به ويژه آمريکا و کشورهاي مرتجع عرب با تجهيز معاندين و گروهک‌هاي تروريستي سوريه به سلاح‌هاي کشتار جمعي، مسئول قتل عام زنان، کودکان و افراد بي‌گناه سوري هستند.

وي به تجربه 8 سال دفاع مقدس اشاره و تصريح کرد: در دفاع مقدس به‌رغم اين که استفاده از سلاح‌هاي شيميايي کاملا ممنوع بود، کشور متخاصم با پشتيباني استکبارگران از اين سلاح‌ها عليه ملت و رزمندگان ايران استفاده کرد و هيچ‌گاه به طور جدي نه در سازمان ملل و نه در نگاه ابر قدرت‌هايي که ادعاي حقوق بشر دارند، محکوم شد.

سردار فتحيان با اشاره به وجود قريب به 100 هزار مصدوم شيميايي در کشور خاطر نشان کرد: حداقل 10 تا 15هزار نفر از اين افراد هنوز با مشکلات ناشي از شيميايي شدن درگير و روز به روز مانند شمع در حال آب شدن هستند، اين همان حقوق بشر غربي است.

وي در پايان يادآور شد: چارچوب استکبارگران جهاني براي حفظ حقوق بشر، تنها دادن شعار و دفاع از ملت‌ها براي رسيدن منافعشان حتي با زير پا گذاشتن حقوق آن‌هاست بنابراين بهترين شکل مبارزه با استکبارگران تقويت وحدت، يک‌پارچگي، ولايت‌پذيري و روشنگري در بين جهانيان است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار