معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري عصر دیروز با حضور در شهرستان زهک با اعضاي انجمن هاي فعال ميراث فرهنگي در اين شهرستان ديدار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی ، صنايع دستي و گردشگري؛ دکتر «محمد شريف ملک زاده» که به استان سيستان و بلوچستان سفر کرده است عصردیروز به شهرستان زهک رفت و در سالن آمفي تئاتر کانون فرهنگي تربيتي اقبال لاهوري اين شهرستان با اعضاي انجمن هاي فعال ميراث فرهنگي ديدار کرد.
در اين ديدار که استاندار سيستان و بلوچستان، جمعي از معاونين و مديران ارشد سازمان ميراث فرهنگي، فرماندار زهک، تعدادي از مديران محلي سيستان و بلوچستان و جمعي از ريش سفيدان، معتمدان و مردم شهرستان زهک نيز حضور داشتند معاون رئيس جمهور بر خدمت رساني شبانه روزي به مردم استان سيستان و بلوچستان تاکيد کرد.
وي با اشاره به فعاليت انجمن هاي ميراث فرهنگي در شهرهايي مانند زهک افزود: با استفاده از ظرفيت هاي اين انجمن ها مي توان به شناسايي و توانمند سازي ظرفيت هاي استان سيستان و بلوچستان در حوزه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کمک کرد.
وي موسيقي محلي در سيستان و بلوچستان و هم چنين تعدد رشته هاي صنايع دستي را يکي از مهمترين ظرفيت هاي اين استان در حوزه ميراث فرهنگي خواند.
در ابتداي اين نشست فرماندار زهک نيز با خير مقدم به دکتر ملک زاده توضيحاتي را در خصوص ظرفيت هاي اين شهرستان در حوزه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري ارائه کرد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار