امیر قلعه نوعی برای رسیدن به اوضاع ایده آل و بدون مشکل سعی دارد حواشی را از تیمش دور کند، اما وی علیرغم تلاش بسیار، در این امر موفق نبوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مشکلات مالی فراوان باعث شده است که قلعه نوعی در خصوص مدیریت تیم و نحوه برخورد با اعضای این تیم دچار مشکلاتی شود و در این خصوص با اوضاعی خاص روبرو گردد زیرا وضعیت به گونه ای است که استقلال به تمام نفرات و داشته های خود برای ادامه بازی های لیگ تا پایان فصل نیاز دارد اما این اتفاق برای وی مشکل ساز شده است و در هر بازی وی از حضور چند بازیکن خود محروم می شود و این اتفاق وی را با دردسر و مشکلات بسیار زیادی روبرو می سازد.

گفتنی است: قلعه نوعی در خصوص مجتبی جباری و حضور وی در تمرینات و ترکیب تیم بیش از دیگر نفرات استقلال دچار مشکل شده است زیرا جباری جزو نفرات در تیم استقلال است که اگر اوضاع برای وی ایده آل پیش نرود و در صورتی که دچار مشکلات جدی شود از حضور در ترکیب و تمرینات تیم ممانعت می کند و این موضوع وی را با مشکلاتی عمده روبرو می سازد.

شایان ذکر است: پس از دیدار استقلال با العین امارات که با پیروزی آبی ها همراه شد، مجتبی جباری تمرینات استقلال را ترک کرد و این اتفاق تا روز پیش از بازی ادامه داشت زیرا هافبک آبی ها در تمرینات حاضر نشد و پاسخگوی اعضای این تیم نبود.

در این خصوص اعلام شده است که وی با مشکلات مالی روبروست و این موضوع عاملی است که وی برای حضور در ترکیب استقلال با مشکلات فراوانی روبرو شود و وضعیت ایده آلی برای همراهی تیم نداشته باشد اما در این خصوص قبل از بازی جباری در اردو حاضر شد و با آبی ها همراه شد تا مشکلات به فراموشی سپرده شود اما مسئولان و اعضای کادر فنی استقلال در حضور وی در تمرینات تیمی بحثی را عنوان نکردند و تنها مدعی شدند که وی مشکل خاصی ندارد.

اما این در حالی است که جباری تنها بازیکنی است که می تواند بدون انجام تمرین در ترکیب استقلال به میدان رفته و اعضای این تیم را همراهی کند، زیرا وی بدون انجام حتی دقایقی تمرین همراه آبی ها در اردو حاضر شده است و مسئولان مدعی هستند که وی مشکل خاصی برای همراهی این تیم نداشته و مشکلش کاملا حل و فصل شده است.

*ماجدی در اردوی استقلال زیر سرم رفت

اعضای تیم استقلال در خصوص رسیدن به وضعیت ایده آل روحی و روانی اقدامات لازم را انجام می دهند و در این میان پست های کناری استقلال با حساسیت ویژه ای بازی ها و اعضای تیم را همراهی می کنند.

این در حالی است که سمت سرپرست برای تیمی مانند استقلال بسیار مهم و حیاتی است و در این خصوص میرشاد ماجدی سرپرست این تیم با اوضاعی ایده آل روبرو نشده است و در اردوی این تیم حواشی بسیاری در این خصوص ایجاد شده است.

گفتنی است: سرپرست آبی ها در اردوی تیم استقلال پیش از بازی با نفت تهران دچار مشکل سرگیجه و از حال رفتگی شده و پزشکان سریع خود را به وی رساندند تاسرپرست آبری ها تحت مداوای کاملا قرار بگیرد و بتواند با اوضاعی ایده آل همراه تیم باشد. عنوان شده است که وی با افت فشار روبرو شده است و وضعیتش به گونه است که باید به استراحت بپردازد و پس از آن برای همراهی استقلال  آماده شود.
 

سرپرست آبی ها چند ساعت را زیر سرم سپری کرد تا با آمادگی بدنی کامل برای همراهی استقلال آماده شود از طرفی دیگر اعلام شده است که سرپرست استقلال عنوان کرد که باید هر چه زودتر آماده شده و وضعیت را برای دیگر اعضای تیم ایده آل پیش ببرد و تلاش خود را به همراه تیم انجام می دهد.
 

شایان ذکر است: ماجدی، به عنوان سرپرست تیم استقلال وظایف زیادی دارد که با بیماری اش بسیاری از وظایف وی نیمه کاره ماند و عنوان می شود که وی درحال حاضر مشکل خاصی ندارد و سرم تغذیه ای وی را با اوضاع ایده آل جسمی روبرو کرده است اما اعلام شده است که وی باید  بیشتر اوقات خود را به استراحت بپردازد تا برای بازی های   آینده  تیم، استقلال را همراهی کند.

* قلعه نوعی خطاب به اعضای تیم؛ هیچ کس حق دخالت ندارد

 امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال  سابقه برخورد جدی و جالب توجه با اعضای تیمهایی کرد حضور داشته را دارد و این موضوع برای وی مشکل ساز شده است زیرا سرمربی آبی ها باید  در این خصوص وضعیت تیم و دیگر اعضای تیم را در نظر داشته باشد.

گفتنی است: امیر قلعه نوعی این روزها با حواشی و حرف و حدیث های بسیار زیادی استقلال را اداره کرده است و این موضوع کاملا شخصی است که وی قصد دارد اقتدار خود را در تیم پیاده کرده و با بازیکنان طوری برخورد داشته باشد که به نفع تیم استقلال  تمام شود.

گفتنی است: این مربی اعلام کرده است که هیچ کس از اعضای این تیم نمی تواند برای وی تکلیف تعیین کرده و شرایط را طوری پیش بینی کند که به نفعشان تمام شود زیرا وی نیاز به اقدامات این چنینی ندارد و قصد دارد تنها استقلال را مدیریت کند.

وی اعلام کرده است: که در تیم پرستاره، مشکلات بسیار زیادی وجود دارد و واضع است که وی قصد دارد  هر طوری شده با این حواشی و حرف و حدیث ها مقابله کرده و استقلال را به سوی قهرمانی رهنمون کند.

شایان ذکر است:  وی اعلام کرده برخی اعضای تیم تصور دارند که با دخالت های مطرح کردن بحث هایی هک حق دخالت در آنها را ندارد اوضاع را برای خود پیچیده کرده و امیر قلعه نوعی را با مشکل روبرو می سازند.

وی اعلام کرده است:  که در تیم استقلال هیچ کس حق دخالت در امور مربوط به سرمربی تیم را ندارد زیرا در حال حاضر  وی نفر اول در این تیم است و این مربی است که تصمیم گیرنده های نهایی را انجام می دهد و در حال حاضر امیر قلعه نوعی  با این اوضاع قصد دارد از تنش و حاشیه در تیمش جلوگیري یکند.

گفتنی است:  این مربی مدعی است که در تیم استقلال هیچ بازیکنی حق دخالت در امور مربی تیم را ندارد و هر بازیکنی در این خصوص اقدامی را انجام دهد با جریمه سنگین از سوی سرمربی روبرو می شود و قلعه نوعی مدعی شده است که در خصوص این موضوع وی کوتاه نمی آید و قانون را به مرحله اجرا در آورد./آق

برچسب ها: جباری ، استقلال ، ماجدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار