90 فیلم سینمایی و تلویزیونی در تعطیلات نوروز از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، این فیلم‌ها از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و نمایش پخش می‌شود.
 

نام فیلم و کارگردان
شبکه
زمان پخش
خلاصه داستان
«دستبرد به بانک»
راجر دانلدسن
2008، انگلیس
یک
28/12/91
ساعت 22
تری خلافکاری است که از زندان آزاد شده و یک گاراژ اتومبیل و تعمیرگاه را اداره می‌کند. او تصمیم دارد دیگر خلاف نکند و زندگی آرامی با همسر و دو فرزندش بگذراند، اما...
«دوباره زندگی»
الیور ناکاچه
2011، فرانسه
یک
29/12/91
ساعت 16
 
فلیپ مردی معلول است که برای امورات روزانه خود نیاز به پرستار تمام وقت دارد. در مصاحبه با داوطلبین برای این کار، او با پسر جوانی به نام دریس آشنا می‌شود که انگیزه چندانی برای انجام این کار ندارد. فلیپ او را متقاعد می‌کند که پرستاری او را بر عهده گیرد و...
«جانگو آزاد شده»
کوئنتین تارانتینو
2012، آمریکا
یک
2/1/92
ساعت 16
جانگو یک برده است که توسط یک جایزه‌بگیر آلمانی به نام دکتر کینگ شولتس خریداری می‌شود. شولتس اعتقادی به برده‌داری ندارد و جانگو را آزاد می‌کند. جانگو در کسب و کاری که شولتس به راه انداخته شریک می‌شود. آن دو بعد از یک زمستان پرسود با هدف پیدا کردن همسر جانگو به میسی‌سیپی می‌روند و...
«یادآوری کامل»
لن وایزمن
2012، آمریکا، کانادا
یک
4/1/92
ساعت16
کارلکه ساکن مستعمره و کارگر ساده‌ای در کارخانه ربات سازی واقع در مجمع کنترل مرکزی است، با یادآوری اندکی از گذشته حذف شده از حافظه‌اش، متوجه می‌شود سال‌ها به عنوان مأموری برای اهداف ضدبشری مجمع کنترل مرکزی فعالیت داشته است.
«شرلوک هلمز: بازی سایه‌ها»
گای ریچی
2011، انگلیس، آمریکا
یک
6/1/92
ساعت 16
شرلوک هلمز به همراه دوست و همکار صمیمی‌اش دکتر واتسون در پی دستگیری بزرگ‌ترین جنایتکار فرانسه به نام دکتر موریارتی بر می‌آیند. او با اجیر کردن شخصی به نام رنه شروع به بمب‌گذاری در شهر کرده و به صورت همزمان از شخصی به نام سباستین می‌خواهد در شلوغی شهر رقبای او را یکی پس از دیگری بکشد و...
«نوکاس»
اریک اسکولگرگ
2010، نروژ
یک
8/1/92
ساعت 16
یک گروه سارق مسلح که لباس پلیس ضد‌شورش را به تن کرده‌اند به بانک نوکاس در شهر استاوینگر در نروژ حمله می‌کنند و مبلغ 57 میلیون کرون نروژ را می‌ربایند و...
«پرتگاه»
اسگر لت
2012، آمریکا
یک
9/1/92
ساعت 16
 
نیک کسیدی سارق برای مراسم تدفین پدرش از زندان خارج شده و با همدستی برادرش جویی و نامزدش آنجی از محل حادثه می‌گریزد. او با تغییر هویت خود وارد هتلی شده وانمود می‌کند که با پریدن از پنجره اتاقش قصد خودکشی دارد و...
«سگ آبی»
جودی فاستر
2011، آمریکا
یک
10/1/92
ساعت 16
والتر که به علت بیماری افسردگی نسبت به زندگی خود و اطرافیانش بی‌تفاوت شده، به طور ناخواسته دچار دوگانگی شخصیت شده و یک عروسک سگ آبی دستکش را به عنوان نزدیک‌ترین دوست و همدم خود انتخاب و معرفی می‌کند.
«سرقت بزرگ»
جو هو کیم
2012،کره جنوبی
یک
11/1/92
ساعت 16
در دوران سلسله چوسان قیمت یخ با طلا برابری می‌کرد. قالب‌های یخ در زمستان از رودخانه‌های یخ زده استخراج می‌شد و در یخچال‌خانه سلطنتی انبار می‌شد تا در طول تابستان استفاده شود و...
«نجات بزرگ»
کن کواپسین
 
یک
14/1/92
ساعت 16
در یکی از شهرهای کوچک آلاسکا یک گزارشگر تلویزیونی به نام آدام به همراه یکی از اعضای انجمن حفاظت از محیط زیست تصمیم می گیرند، جان سه نهنگ خاکستری را نجات دهند.
«مرگ در نمی‌زند»
یک
3/1/92
ساعت 16
 
آقای صفایی پیرمردی شیرینی فروش و رضا راننده‌ای نعش‌کش در موقعیتی غیرمنتظره اما طنزآمیز با یکدیگر آشنا می‌شوند، دوستی که در نهایت باعث آشتی و نزدیکی دو نسل با یکدیگر می‌شود.
« یه حبه قند»
رضا میرکریمی
یک
1/1/92
ساعت 16
 
پسند دختر آخر یک خانواده سنتی ایرانی است که قصد ازدواج دارد . صبح روز عروسی دایی عزت که حق پدری بر گردن "پسند" دارد و از ازدواج او چندان راضی نیست در هنگام خوردن صبحانه یک حبه قند را به درون دهانش می اندازد، اما قند در حلقش گیر کرده و...
«آلزایمر»
احمدرضا معتمدی
یک
5/1/92
ساعت16
 
زنی که در یک تصادف همسر خود را از دست داده است هر سال برای یافتن او به روزنامه آگهی می‌دهد. از سوی دیگر مرد بر اثر این تصادف دچار آلزایمر شده و این فراموشی سبب می شود که مرد قادر به شناسایی همسرش نباشد.
«اسب جنگی»
استیون اسپیلبرگ
2011، آمریکا
یک
15/1/92
ساعت 16
 
آلبرت که در خانواده‌ای روستایی بزرگ شده به یک اسب که در مزرعه آن‌ها به دنیا آمده بسیار دلبسته می‌شود. این اسب که جویی نام دارد توسط آلبرت تربیت شده و بزرگ می‌شود و...
«دوچرخه‌سوار»
گرت امبرچت
2012، بلژیک
دو
ساعت 8 صبح
ادی پسری خردسال است که همراه خانواده اش در روستایی خلوت و ساکن زندگی می‌کنند. یک سوپر مارکت بزرگ در روستا تاسیس می شود که صاحب آن یک فرانسوی است. صاحب سوپر مارکت یک مسابقه دوچرخه‌سواری برگزار می‌کند که ادی در آن برنده می شود اما از آنجا که پدر او و صاحب سوپرمارکت رقیب یکدیگرند، ادی جایزه اش را نمی‌گیرد و...
«دوشیزه جین زیبا»
هی چول جانگ
2011، کره جنوبی
دو
7/1/92
ساعت 23
زن فقیر و بی خانمانی به نام جین در یک ایستگاه راه آهن زندگی می کند. یک روز او با دختربچه ای آشنا شده و تصمیم می‌گیرد از او نگهداری کند. مردی تنها و بی‌خانمان به نام کیم دونگ نیز که در گذشته تاجر بوده اما ورشکست شده اکنون در راه آهن زندگی می‌کند و با جین و دختربچه دوست می‌شود و...
«تام سایر»
هرمان هانتگبورت
2011، آلمان
دو
5/1/92
ساعت 17:30
تام سایر نوجوانی است که با مادر و برادرش زندگی می کند. او دوست بسیار صمیمی به نام هاکلبری فین دارد که بی‌کس و فقیر است. تام و هاک در شهر ساحلی که زندگی می‌کنند و...
«آرزوی کوچک»
راجش ماپوسکار
2012، هند
دو
8/1/92
ساعت 23
روسی پسر بچه‌ای است که مادرش مرده و با پدرش و عمویش زندگی می کند. عمویش یک بازیکن حرفه ای در تیم بزرگسالان کریکت بوده که در اثر یک ضربه مغزی بی هوش می شود و پس از به هوش آمدن بخش عمده ای از حافظه‌اش را دست داده است.
«به دنبال مارپیچ دم»
آلین چابات
2012، فرانسه و بلژیک
دو
 
-
دن جرالدو یک خبرنگار است که وارد کشور عجیب و جنگلی پالومبیا می شود. او قصد دارد تا وجود یک حیوان عجیب به نام مارسو پیلامی را اثبات نموده و از آن یک گزارش تصویری تهیه کند. دن برای این کار از یک پسر راهنمای بومی به نام پابلیتو کمک می‌گیرد.
«رنگ آسمان»
بیجوکومار داماداران
2012، هندوستان
دو
-
یک دزد جوان با حمله به قایق پیرمردی 60 ساله که هر ماه برای فروش صنایع دستی به شهر می آید سعی می کند تا پول‌ها و اموال او را بدزد اما پیر مرد آرام بر جای خود می نشیند و قایق آنها را به سمت جزیره ای دور افتاده می برد که محل زندگی پیر مرد و اطرافیانش است.
«رنگین کمان»
ین پینگ چو
2012، تایوان
دو
9/1/92
ساعت 23
«آه بی» به همراه فرزند پسرش در یک خانه ساحلی زندگی می‌کنند. یک زن به همراه دختر بچه اش در همسایگی آنها هستند. آه بی قبلا قهرمان موتور سواری بوده اما همه چیز را در یک مسابقه از دست داده است و دیگر موتور سواری را کنار گذاشته. همسر آه بی هم آنها را ترک کرده است.
«برام بی‌قرار»
آنا واندر
2012، اسپانیا
دو
14/1/92
ساعت 17:30
برام باس پسربچه بازیگوشی است که همراه والدین و خواهر کوچکش زندگی می‌کند. برام، بسیار کنجکاو است و می‌خواهد همه چیز را آزمایش کند. او نتیجه تجربیاتش را در یک دفترچه، نقاشی می‌کند. او سعی می‌کند انواع مختلف گیاهان باغچه و حشرات مختلف را بشناسد.
«خانواده آشپز»
تینا وان ترابن
2012، آلمان
دو
11/1/92
ساعت 17:30
فریدا خانمی میانسال است که برای تامین هزینه‌های زندگی خود و سه دختر جوان و نوجوانش، دکه‌ای ساندویجی را اداره می‌کند. دختر بزرگ و جوان او، پتی علاقة زیادی به آشپزی دارد از این روی به رغم مخالفت مادر به عنوان کمک آشپز در آشپزخانة یک رستوران مشغول به کار می‌شود.
«جعبه موسیقی»
فرزاد موتمن
دو
ساعت 17:30
علی مدتی است که مادرش را از دست داده ، او روزی فرشته مرگ را به هنگام قبض روح کسی می بیند و از او درخواست‌هایی دارد.
«در انتظار صبح»
سیدرحیم حسینی
دو
12/1/92
ساعت 23
داوود که محکوم به اعدام است برای فرار از زندان شروع به حفر تونلی می‌کند. او شش ماه به حفر تونل ادامه می دهد، اما هنوز تونل به پایان نرسیده که موعد اعدامش سر می‌رسد.
«مزرعه کودکی»
سیدمهدی برقعی
دو
10/1/92
ساعت 23
این فیلم روایت داستان پسری نوجوان است که به واسطه مشکلاتی مجبور می‌شود مدتی نزد اقوام در شمال زندگی کند.
«بهترین همسایه دنیا»
عباس مرادیان
دو
29/12/91
ساعت 23
داستان همسایگی یک دزد معروف طلافروش و یک پلیس را روایت می‌کند. از قضا پلیس نیز مأموریت دارد تا این دزد را دستگیر کند و در طول داستان اتفاقات جالبی برای آن‌ها رخ می‌دهد.
«پسرک روزنامه‌فروش» محمدجواد رجب‌زاده
دو
14/1/92
ساعت 23
داستان پسر نوجوانی به نام حسین را به تصویر می‌کشد که پدرش را از دست داده و برای کمک به مادر در تامین هزینه های زندگی در دکه روزنامه‌فروشی مشغول به کار می شود.
«وقتی باران ببارد»
بیژن شکرریز
دو
4/1/92
ساعت 23
مجید پسربچه 9 ساله ناشنوا در روستایی در نزدیکی شهر ساری زندگی می‌کند. او با کسی در ارتباط نیست و جز دوستش سنگ صبوری ندارد. دوستی که بعد به همراه خانواده از روستا مهاجرت می‌کند و همین مسئله سبب افسردگی مجید می‌شود و این شروع ماجراست.
«نشانی»
فیاض موسوی
دو
16/1/92
ساعت 23
تقی و احمد دو کارگر ساختمانی که در یک ساختمان نیمه کاره ساکن هستند دچار مشکلاتی می شوند. تقی برای ازدواج خود و درمان مادرش پولی پس انداز کرده تا در زمان موعود به شهرستان و به نزد خانواده برود اما ناگهان دزدی همه دارایی او را غارت می کند.
«مثل یک خواب»
رضا غفاری اعتبار
دو
3/1/92
ساعت 23
زوجی به نام مانا و رضا به سبب مشغله‌های روزمره از یکدیگر فاصله گرفته‌اند تا اینکه یک خواب امیر را هشیار می‌کند و...
«لباسی برای خدمت»
هادی شریعتی
دو
2/1/92
ساعت 23
یک سرباز 23 ساله‌ پنج ساعت مرخصی شهری می‌گیرد و به خانه خواهرش می‌رود تا خود را برای ملاقات با نامزدش آماده کند. علاقه شدید خواهر‌زاده‌هایش به لباس نظامی اتفاقات غیر قابل پیش بینی را برای او رقم می‌زند.
«سفر زمان»
امیر‌شهاب رضویان
دو
5/1/92
ساعت 23
این فیلم قصه پسر بچه ای بنام امیر را روایت می کند که در بین وسایل پدرش یک چراغ جادو پیدا می کند. امیر با کمک چراغ جادو به آینده می رود.
«عملیات کرکس»
غلامرضا رمضانی
دو
30/12/91
ساعت 23
به دلیل توجه بیش از حد والدین نسبت به دختر ، فرزند پسر دچار حس حسادت و حس انتقامجویی می‌شود.
«شرط اول»
مسعود اطیابی
دو
1/1/92
ساعت 23
بهرام و اکبر دامادش در خیابان با چند نفر از طلبکاران اکبر درگیر می‌شوند. بهرام در اثر تصادف به اغما رفته و بیمارستان منتقل می‌شود. پس از چند ماه پزشکان اعلام می‌کنند که او حیات نباتی دارد و باید دستگاه‌ها را از بدن وی جدا شود.
«باغ وحش»
کامرون کرو
2011، آلمان
 
دو
15/1/92
ساعت 23
بنیامین مردی است که با داشتن دو فرزند همسرش را از دست داده و اکنون به تنهایی از آنها مراقبت می کند. او برای خرید یک خانه جدید تلاش می کند تا تغییری در زندگی خودش و بچه هایش ایجاد شود اما این خانه در دل یک باغ وحش واقع شده و برخلاف آنچه که او تصور می کند به شکلی عجیب زندگی او و بچه هایش را تغییر می دهد.
«گنج ناشناخته»
مایکل استینر
2005، سوییس
دو
12/1/92
ساعت 17:30
فرانتز و چهار دوست هم سن و سالش، کودکانی بسیار شیطان و بازیگوش هستند. آنها در فکر شوالیه شدن، شهرت و نجات کشورشان هستند. به همین دلیل دست به هر کار یا بازی خطرناکی می زنند. روزی یکی از این چهار پسر به طور اتفاقی در انباری خانه شان نقشه یک گنج را پیدا می کند.
«تبعیدی»
فیلیپ استولز
2012، آمریکا، انگلیس، کانادا
 
 
سه
28/12/91
ساعت 20
تکرار 11 صبح
بن لوگان یک مهندس الکترونیک است که از طریق یک شرکت آمریکایی برای کار در شعبه بلژیک همان شرکت که در کار تولید وسایل امنیتی است، استخدام می‌شود. او در می‌یابد که این شرکت سلاح‌های ساخت آمریکا را که سازمان سیا در اختیار آنها می‌گذارد، در بازار آفریقا به شورشی‌ها می‌فروشد و...
«کیمیا و خاک»
عباس رافعی
سه
ساعت 20
 
مهدی و نرگس قصد دارند، نقشه کودتا در تهران و از بین بردن مردم را از مقر فرماندهی ارتش بردارند. مهدی با نادر جوان همراه می شود. او موفق به این کار می شود، اما به او گلوله اصابت می کند.
«اینجا بدون من»
بهرام توکلی
سه
5/1/92
ساعت 20
 
زنی کارگر و زجر کشیده سرپرستی فرزندان خود را بر عهده گرفته و همه زندگی اش را صرف خوشبختی آنها کرده است. تمام دغدغه های اصلی زندگی او مربوط به دختر معلولش یلدا می شود که دختری بسیار منزوی و خجالتی است و علاقه عجیبی به جمع آوری مجسمه های حیوانات شیشه‌ای دارد.
«عاشقانه ای برای سرباز وظیفه رحمت»
پوریا آذربایجانی
سه
30/12/91
ساعت 20
 
رحمت سرباز جوان برای گذراندن دوره مرخصی‌اش به تهران باز می‌گردد. او متوجه حقایق تازه‌ای درباره نامزدش ریحانه می‌شود.
«بار دیگر باران»
سیدحامد محسن‌پور
سه
4/1/92
ساعت 20
 
زنی برای سلامتی دخترش نذر کرده و وسایل نذری را هم خریده، اما به دلایلی نمی‌تواند نذری بدهد و...
«چند کوچه پایین‌تر (با آبرو)»
سیروس رنجبر
سه
10/1/92
ساعت 20
 
فردی از روی اجبار اجبار دست به دزدی زده و گیر می افتد، ولی مال‌باخته پس از اینکه متوجه وضعیت او می‌شود سعی می‌کند به او کمک کند.
«داستان عوضی»
فریدون جیرانی
سه
 
ساعت20
 
نویسنده‌ای که به علت مشکلات خود همه چیز را تیره می بیند ، نمی تواند کتابی بنویسد که ناشری آن را چاپ کند. از طرفی او به شدت به پول نیازمند است. تخیل او که برعکس او دنیا را زیبا می بیند ، به کمک او می آید.
«لبخند خدا»
سیدمجید موسویان
 
سه
12/1/92
ساعت 20
 
داستان یک قاضی که در قضاوتش دچار تردید و دودلی می‌شود و در نهایت از خدا استعانت می‌گیرد و...
«بیا از گذشته حرف بزنیم»
حمید نعمت‌الله
سه
7/1/92
ساعت 20
 
سه زن تصمیم می‌گیرند به شیراز بروند و در این سفر برایشان اتفاقاتی می‌افتد.
«یک سفر به خصوص»
محمد راوندی
سه
2/1/92
ساعت20
 
چهار زن تصمیم می‌گیرند بدون همسرانشان به شمال بروند و...
«یک دماغ ناقابل»
مجتبی چراغعلی
سه
-
ساعت 20
 
دختری به نام افسون در آستانه ازدواج تن به جراحی زیبایی بینی می‌دهد و ماجراهایی برایش پیش می آید.
«میراث بورن»
تونی گیلوری
2012،آمریکا
سه
1/1/92
ساعت 20
 
یک پروژه مخفی در سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا کلید خورده که هدف آن بالابردن توان سربازان با استفاده از مواد شیمیایی خاص است. در این میان یک دکتر زن که متوجه‌ اشتباه مسئولین پروژه شده، سعی در افشای آن دارد.
«مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز»
مارک وب
2012، آمریکا
سه
3/1/92
ساعت 20
 
پیتر پارکر یک جوان دبیرستانی است. پدر او یک دانشمند بوده و در حوزه علم ژنتیک فعالیت‌ می‌کرده است . پیتر در بازدیدی که از این شرکت دارد به وسیله یک عنکبوت مرموز گزیده می‌شود و تبدیل به مرد عنکبوتی می‌شود و...
«داستان»
سوجی گوش
2012، هند
سه
ساعت 20
 
زن حامله ای به دنبال گم شدن همسرش از لندن به کلکته باز می‌گردد و از هر کسی سراغ همسرش را می‌گیرد، آنها ابراز بی‌اطلاعی می‌کنند.
«قهرمان تای چی 1»
استفن فانگ
2012، چین
سه
8/1/92
ساعت 20
 
«یانگ» از بدو تولد روی سرش زائده‌ای مانند یک شاخ کوچک دارد. او که رزمی کار بسیار ماهری است، در میدان جنگ زخمی می‌شود، دکتر به او می‌گوید که اگر زائده‌ گوشتی روی سرش از قرمز به بنفش و سپس به سیاه تغییر رنگ بدهد او خواهد مرد. تنها راه نجات او یاد گرفتن روش خاصی از مبارزه است.
«قهرمان تای چی 2»
استفن فانگ
2012، چین
 
سه
9/1/92
ساعت 20
 
یک دهکده که در مسیر راه‌آهن است، باید نابود شده تا مسیر راه‌آهن از میان آن بگذرد. ولی ساکنان دهکده مورد نظر که همه نوعی خاص از کنگ فو را فرا گرفته‌اند حاضر به انجام این کار نیستند.
«جاسوس»
توماس آلفردسون
2011، فرانسه، انگلیس، آلمان
سه
11/1/92
ساعت 20
 
داستان فیلم درباره جنگ جاسوسی بین انگلیس و شوروی سابق است در این داستان بر نقش کا.گ.ب و به خصوص اینتلیجنس سرویس در کشورهای دیگر و دخالت در آن کشور ها اشاره می‌کند.
«محافظین محله»
آکیوا اسچافر
2012، آمریکا
سه
13/1/92
ساعت 20
 
چهار شخص هر روز در حومه شهر یک شب در هفته به عنوان بهانه‌ای برای فرار از یکنواختی در زندگی گردهم ‌می‌آیند. ناگهان آنها به طور تصادفی متوجه هجوم افرادی بیگانه در شهر می‌شوند که خود را بومی‌ می‌نامند.
«آرزوهای بزرگ 1 و 2»
برین کریک
2011، انگلیس
سه
14/1/92
ساعت 20
 
پسر بچه‌ای‌ یتیم به مردی تبهکار در فرار کمک می‌کند و بعد از مدتی تبهکار دستگیر و پیپ به علت کمک به او تنبیه می‌شود.
«سوگند»
فربد شکرایی
چهار
 
1/1/92
ساعت 18
داستان در مورد زن و شوهر هنرمندی است که به دلایل کاری قصد بچه دار شدن را ندارند ولی بعد مرگ خواهر و شوهر خواهر ، او مجبور به نگه داری از کودک ده ماهه آن‌ها می شود و...
«کلید»
سیدجلال دری
چهار
12/1/92
ساعت 18
زندگی نامه شخصی به نام مهرداد ساعدی سردبیر روزنامه که به دلیل مشکلات کاری از خانواده اش دور می‌شود و...
«سیب و سلما»
حبیب ا... بهمنی
چهار
9/1/92
ساعت 18
پسر جوانی که در روستا زندگی می کند برای درس طلبگی به شهر می رود...
«داستان ما، قصه تو»
رضا بهشتی
چهار
6/1/92
ساعت 18
مشکلات و درگیری‌های روزمره زندگی، بین نیما و سارا فاصله ایجاد کرده است. آن‌ها امیدی به اصلاح رابطه شان ندارند. و قصد دارند از هم جدا شوند اما یک تصادف باعث می شود پای یک کودک به زندگی آنها باز شود و...
«تلافی»
سعید اسدی
چهار
16/12/91
ساعت 18
یک زن و شوهر جوان به دلیل اختلافات زیاد تصمیم به جدایی می گیرند، اما درست روز پیش از طلاق مرد متوجه می‌شودکه زنش سرطان دارد و نهایتا تا دو ماه دیگر زنده است.
«کیفر»
حسن فتحی
چهار
3/1/92
ساعت 18
مردی میانسال به دلیل قتل یک جوان در آستانه قصاص است. خانواده او در تلاش جلب رضایت اولیاء دم هستند و در این رابطه مبلغی را به عنوان پول دیه جور کرده‌اند که هنگام انتقال آن از بانک توسط چند سارق ربوده می‌شود و...
«آتش در آسمان»
رابرت لیبرمن
1993، آمریکا
چهار
29/12/91
ساعت 18
چند مردان جوان برای کار به جنگل رفته‌اند بعد از برگشت ادعا می کنند یکی از دوستان آنها توسط یک سفینه فضایی عجیب و غریب آدم فضایی‌ها دزدیده شده است . پلیس هیچ نشانی از ربوده شدن او ندارند و هرچه به دنبال او می گردند اثری از او پیدا نمی کند و...
«ملوان زبل»
رابرت آلتمن
1980، آمریکا
چهار
30/12/91
ساعت 18
ملوان زبل راهی شهر دیگری می شود تا به دنبال پدرش بگردد. او مجبور به اقامت در این شهر است که البته مالیات‌هایش طاقت فرسا بوده و عرصه را بر او تنگ می کند. پاپای در حالی که دلخور و ناراحت از میهمانی مردم شهر بیرون آمده در خیابان با خود درد و دل می کند و...
«یازده گل»
ژیشوی کیم
2011، چین، فرانسه
چهار
4/1/92
ساعت 18
هان دانش آموز مدرسه در ورزش نمونه شناخته شده و به عنوان سرگروه ورزش برای نرمش صبحگاهی انتخاب می‌شود. مدیر مدرسه از او می خواهد پیراهنی نو تهیه کند. اما هان به دلیل فقر شدید خانواده نمی‌تواند این خواسته را برآورده کند و...
«38 شاهد»
لوکاس بلوائول
2012، فرانسه
چهار
5/1/92
ساعت 18
داستان در مورد زنی است که در محله خود به قتل می رسد و در طول این فاجعه همسایه های او شاهد این ماجرا بوده‌اند. زمانی که پلیس برای تحقیق حاضر می‌شود، هیچ یک از اعضای ساکن در این ساختمان حاضر به همکاری و شهادت نیستند و...
«سلام شبح»
یانگ تاک کیم
2010، کره جنوبی
چهار
7/1/92
ساعت 18
مردی به نام سانگ مان ناامید از زندگی است و قصد خودکشی دارد، اما موفق به این امر نمی‌شود و جهت مداوا به بیمارستان منتقل می شود. او پس از بهبودی نسبی در بیمارستان با چهار روح روبرو می شود که همه جا با وی هستند و...
«سقوط غول‌ها»
کرتیس هنسن
2011، آمریکا
چهار
8/1/92
ساعت 18
فیلم به تشریح دلایل بحران مالی سال 2008 آمریکا و سقوط وال استریت می‌پردازد.
«در میان برف ها»
پیتر نیس
2012، نروژ، سوییس
چهار
10/1/92
ساعت 18
در زمستان 1940 آلمان و انگلستان بر سر نروژ در حال جنگ هستند. بمب افکنی آلمانی با یکی از هواپیماهای جنگی انگلیسی درگیر می شود که در نهایت هر دو گروه در خاک نروژ سقوط می کنند.
«انتقام سپید»
دانیل لی
2011، چین
چهار
11/1/92
ساعت 18
عده ای از دانش آموزان به همراه استاد خود به معبد هانگ من می روند در آنجا با مردی آشنا می‌شوند که زندگی امپراتور هان گائوتسو را برای آن‌ها شرح می دهد.
«کشتار»
رومن پولانسکی
2011، لهستان، فرانسه، آلمان
چهار
13/1/92
ساعت 18
دو بچه مدرسه‌ای با هم دعوا می‌کنند و دندان یکی از آن‌ها می‌شکند. خانواده این دو برای عذر خواهی و حل مشکلات دور هم جمع می‌شوند، اما صحبت آن‌ها مشکلات عمیق‌تر خانوادگی آنها را نمایان می‌کند.
«چگونه میلیاردر شدم» علی عبدالعلی‌زاده
تهران
3/1/92
ساعت 13:30
رضا جوان بی پولی است که با سند خانه خواهر زنش مبلغ هفتاد میلیون تومان وام گرفته تا کاسبی راه اندازد ولی شریکش پول را کلاهبرداری کرده و حالا همسر رضا و خواهر زنش از او گله فراوانی دارند.
«ساعت گیج زمان»
فرزاد موتمن
تهران
20/1/92
ساعت 20:45
داستان زنی است که به غیر از پیشرفت در کار به چیز دیگری نمی‌اندیشد. تا اینکه زندگی‌اش به خاطر نفرین پیرزنی دگرگون می‌شود.
«همسر»
مهدی فخیم‌زاده
تهران
18/1/92
ساعت 20:45
زن و شوهری در شرکتی کار می کنند که رئیس شرکت به جرم اختلاس دستگیر می‌شود. مرد هم که معاونت شرکت را به عهده دارد، مطمئن است او را به ریاست شرکت انتخاب خواهند کرد ولی هیئت امنا همسر او را برمی گزیند. مرد که تحمل ریاست همسرش را ندارد مشکلاتی در محل کار و در نتیجه خانواده به وجود می‌آورد.
«هر چی تو بخوای»
محمد متوسلانی
تهران
30/12/91
ساعت 21:30
دختری جوان به نام رویا برای دایی اوراق‌فروشش ماشین های مدل بالا را با فریب دادن رانندگان آن‌ها می‌دزدد. دایی رویا مدل و رنگ ماشین خاصی را تعیین می‌کند و از رویا می خواهد برایش نمونه مشابه آن را بدزدد و...
«مردان سیاه‌پوش 3»
بری ساننفلد
2012، آمریکا
تهران
29/12/91
ساعت 21:30
مامور کی و مامور جی دو نفر از کارمندان بخش ویژه پلیس هستند که با مهاجمان فضایی مقابله می‌کنند. مامور جی که همکار جوان‌تر است متوجه می‌شود که در زمان حال مامور کی توسط یک مهاجم فضایی به نام موریس وحشی به قتل رسیده است.
«شغل شریف»
سیداحمد حسنی مقدم
تهران
ساعت 13:30
تکرار 21:30
جوانی پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه به دنبال کار است، اما ناچار است به خاطر وصیت پدرش به دنبال پست مدیریت باشد و به دلیل داشتن مشکلات مالی مجبور می شود از دادن پیشنهاد ازدواج به دختر مورد علاقه اش منصرف شود.
«دونده»
اصغر هاشمی
تهران
10/1/92
ساعت 13:30
بهرام مردی ساده ، خوش باور و بسیار خانواده دوست بالاخره پس از گذشت سه سال از ازدواجش می خواهد همسرش گیسو را با ماشینی که با هزار قرض خریده است به ماه عسل ببرد.
«خسیس»
احمد کاوری
تهران
29/12/91
ساعت13:30
حاج غفار دمیرچی که مردی بازاری است، به شدت خسیس است. تمام خانواده از خساستش در عذابند. او در اثر یک سوءتفاهم به عنوان فردی خیر به مردم شناسانده می شود . اما خودش از این وضعیت راضی نیست.
«کلاغ پر ـ دلفین پر» منصور بنی‌هاشمی
تهران
ساعت13:30
تکرار21:30
چند نفر برای ربودن دلفین ها با نقشه‌ای خاص وارد پارک دلفین‌ها می شوند و...
«نهایت سرعت»
دیوید کوپ
2012، آمریکا
تهران
11/1/92
ساعت13:30
ماجرای درگیری بین پیک دوچرخه سوار جوان و یک پلیس فاسد است . این پیک جوان که تصادفا حامل یک بلیت با ارزش است موظف است این بلیط را از سوی یک گروه بزرگ به دست گروه دیگری برساند تا بدین وسیله فرزند یک زن چینی بتواند کنار مادرش باشد.
«سفر به جزیره اسرارآمیز» برد پیتن
2012، آمریکا
تهران
2/1/92
ساعت13:30
پسر جوانی پس از دریافت یک پیام رمز راهی سفر می شود تا جزیره اسرارآمیز کتاب اول ورن را پیدا کند. پدر ناتنی او که قصد دوست شدن با او را دارد با او همراه می‌شود . آن‌ها به همراه خلبان هلکوپتر و دخترش در جزیره سقوط می کنند در آنجا او پدر بزرگش را پیدا می‌کند.
«ربوده شده»
سایمن وست
2012،آمریکا
 
تهران
4/1/92
ساعت13:30
ویل مونتگمری، هوید، وینسنت و ریلی یک گروه تبهکاری تشکیل می‌دهند. آن‌ها در شب دستبرد زدن به خزانه‌داری بانک که پول هنگفتی در آن است دچار شکست می‌شوند و...
«مثل یک سرآشپز»
دانیل کوهن
2012،فرانسه-اسپانیا
تهران
13/1/92
ساعت13:30
جکی بونو یک آشپزی با استعداد است، اما کسی استعدادها و خلاقیت و نوآوری او را جدی نمی‌گیرد و به همین خاطر مرتبا از آشپزخانه‌ها و رستوران‌های متعددی که در آنها کار می‌کند اخراج می‌شود.
«هشدار برای کبری 11 ـ مرگ‌آفرینان»
فرانکو توزا
2012، آلمان
تهران
9/1/92
ساعت13:30
فردی به نام مانوئل توبینسکی در یک سانحه در اتوبان به قتل می رسد. قاتل یک گروه تبهکاری با اصالت صربی هستند که قصد انتقام‌گیری بع خاطر وقایع گذشته در جنگ بوسنی را دارند . معلوم می شود که توبینسکی دوست شتورمی بوده که رئیس یک تشکیلات خصوصی به نام جمعیت روشنگران است و با سمیر و بن نیز دوست است.
«تعویض»
فردریک اسچوندروفر
2011، فرانسه
تهران
11/1/92
ساعت13:30
یک طراح جوان مد لباس به دنبال کار با فردی آشنا می شود که به او پیشنهاد می‌کند برای اینکه بتواند به فرانسه برود خانه‌اش را که در کانادا است به سایتی به نام سوئیچ معرفی کند که در آن سایت افراد از کشورهای مختلف آپارتمان‌هایشان را با هم تعویض می نمایند. سوفی هم این کار را می‌کند و با شخصی در فرانسه آپارتمانش را عوض می کند.
«یک ببر بود»
کبیرخان
تهران
13/1/92
ساعت13:30
تایگر یک مامور زبده پلیس مخفی هند است که ماموریت می‌یابد به دوبلین برود و یک پروفسور هندی و تحقیقاتش را زیر نظر بگیرد زیرا سازمان‌های تبهکاری از نتیجه تحقیقات پروفسور در زمینه سلاح‌های پیشرفته قصد سو استفاده دارند. تایگر حین تلاشش برای وارد شدن به زندگی پروفسور آبیشک چو پرای با دختری به نام زویا آشنا می‌شود و...
«داستان باغ‌وحش»
کیمبل رندال
2012، استرالیا
تهران
7/1/92
ساعت13:30
بریستول یک سارق خشن است که به کمک یک اپراتور سیستم به نام جان دلانو جستر به بانک مرکزی طلا دستبرد می‌زنند . همان شب یک سارق خرده پا به نام آلوین ساندرز با برادرش استیوی به یک انبار میگوی بزرگ دستبرد می زنند.
«آخرین ملکه زمین» محمدرضا عرب
نمایش
5/1/92
ساعت17
علی بخش یک افغانی است که در ایران به کارگری مشغول است، او مدت هاست از خانواده به خصوص همسرش، شاهگل، که در افغانستان زندگی می کند بی خبر است. مدتی است که با شروع حمله آمریکا به افغانستان (البته هنوز در مرحله تهدید قرار دارد) برای بازگشت به وطن بی تابی می کند.
«پس کوچه‌های شمرون»
کامران قدکچیان
نمایش
15/1/92
ساعت23
امیر و نازی زن و شوهری جوان و هنرمند قصد جدایی دارند. نازی شاعری جوان و امیر یک خواننده جوان و جویای نام است و همین مسئله او را به سمت روابطی با زنان دیگر کشانده که اکنون باعث شده تا نازی در عین عاشق بودن قصد جدایی از او را ذاشته باشد. امیر و نازی برای طلاق نیاز به شاهد دارند و...


برچسب ها: فیلم ، وبگردی ، تلویزیون ، سیما ، عید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار