"محمد سعیدی‌کیا" با شعار "آرامش، انسجام ملی و همکاری جهانی" و "دولت انقلاب اسلامی" رسما براي حضور در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري اعلام كانديداتوري كرد.

"محمد سعیدی‌کیا" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اعلام رسمي كانديداتوري‌اش در انتخابات آتي رياست جمهوري، و  تبریک عید نوروز به ملت عزیز ایران اسلامی اظهار داشت: حضور قطعی خودم را در انتخابات آینده اعلام می‌کنم و تا روز انتخابات در صحنه حاضر خواهم بود.

وي ادامه داد: خود و هر  چه كه دارم از انقلاب و جمهوری اسلامی  است كه آن را در معرض انتخاب و رای ملت عزیز ایران اسلامی قرار می‌دهم.

سعیدی‌کیا به شعار انتخاباتي‌اش اشاره كرد و گفت: شعار بنده برای انتخابات آینده آرامش، انسجام ملی و همکاری جهانی خواهد بود و از آنجا که در تمامی دولت‌ها حضور داشته‌ام، دولت خود را "دولت انقلاب اسلامی" نام‌گذاری می‌کنم.

 وزير مسكن دولت نهم  با بيان اينكه  از تمامی ظرفیت‌های افراد وفادار به نظام و انقلاب در اداره کشور استفاده خواهم کرد، اظهار داشت: همه می‌گویند که مردم باید به مسئولین اعتماد کنند اما من می‌گویم دولت و مسئولین باید به مردم اعتماد کنند.


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار