فرماندار کنگان از توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر ساحلی بنک خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، عباس تبرکی در بازدید از طرح‌های عمرانی شهر ساحلی بنک اظهار داشت: توسعه عمرانی شهرهای شهرستان کنگان با جدیت و با تلاش همه مسئولان انجام می‌شود و امیدوار هستیم در این راستا با تلاش شهرداران به موفقیت لازم برسیم.

وی افزود: شهر ساحلی بنک دارای جاذبه‌های گردشگری و توریستی است و توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این شهر اهمیت زیادی دارد و از شهرداری و شورای اسلامی شهر بنک می‌خواهیم در توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توریستی اهتمام ورزند.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: کارهای خوبی در شهر ساحلی بنک صورت گرفته که این موضوع نشان دهنده تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر و همکاری و همراهی شهروندان با مجموعه بوده است.

شهردار بنک نیز ابراز داشت: برای رفع مشکلات مردم و زیباسازی شهر کارهای خوبی در دو سال اخیر انجام شده و چند پروژه زیربنایی نیز در دست اجراست.

حسین صفایی افزود: کیفیت‌بخشی به طرح‌های در دست اجرا و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در دستور کار قرار دارد و برای این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

این مسئول گفت: در راستای رفاه حال شهروندان و بهبود مبلمان شهری اقدام به تهیه و نصب مجموعه پلی‌اتیلن بازی کودکان، نصب نیمکت‌های پارکی و نصب سطل زباله کرده‌ایم.

صفایی از ایجاد پنج مجموعه بازی کودکان در پارک شهری خبر داد و اذعان داشت: این امر به منظور رفاه حال خانواده‌ها و استفاده بهینه از اوقات فراغت انجام گرفته است.

بازدید از پروژه‌های پارک شهری، بلوار فاطمیه (س)، بلوار امام علی (ع)، گلزار شهدای گمنام، امام‌زاده سید حسین و گلزار شهدای شهر از جمله برنامه‌های مسئولان شهرستان کنگان در این بازدید بود.
برچسب ها: گردشگری ، کنگان ، ساحلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.