فیلم "کلاه قرمزی و بچه ننه" با فروش 5 میلیارد و 850 میلیون تومان پر فروش ترین فیلم سال 91 معرفی شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران؛ سال 91 در زمینه فروش فیلم‌ها نسبت نامتعادلی را رعایت کرده است برخی از فیلم ها فروش بسیار پایین و برخی دیگر به فروش میلیاردی رسیدند.
در فروش میلیاردی سال 91 ، 10 فیلم سال توانستند از مرز میلیاردی گذر کنند و در جدول فروش به جایگاه برتری از نظر موضوع و یا حضور بازیگران ستاره دست پیدا کنند.


در این میان فیلم "کلاه قرمزی و بچه ننه" به کارگردانی ایرج طهماسب پرفروش ترین فیلم سال 91 معرفی شد و توانست 5 میلیارد و 850 میلیون تومان را در گیشه اکران کسب کند.




همچنین فیلم "قلاده های طلا" به کارگردانی ابوالقاسم طالبی با فروش 3 میلیارد و 870 میلیون تومان و فیلم "خوابم می‌آد" ساخته رضا عطاران به فروش 3 میلیارد و 50 میلیون تومان رسید و بعد از "کلاه قرمزی و بچه ننه" در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.





فیلم "من مادر هستم" به کارگردانی مصطفی شایسته نیز با وجود تحریم بودن توانست فروش خوبی را کسب کند و 2 میلیارد و 100 میلیون تومان فروش کند.





فیلم "تو و من" نیز به کارگردانی محمد بانکی و به واسطه حضور محمدرضا گلزار توانست به فروش یک میلیارد 640 میلیون تومان برسد.
همچنین "گشت ارشاد" ساخته سعید سهیلی با وجود از پرده پایین کشیدن آن به فروش میلیاردی رسید و یک میلیارد و 620 میلیون تومان فروش این فیلم بوده است.





فیلم اجتماعی "انتهای خیابان هشتم" با فروش یک میلیارد و 160 میلیون تومان و "نارنجی پوش" با فروش یک میلیارد و صد میلیون تومان و همچنین فیلم "بی خود و بی جهت" به کارگردانی عبدالرضا کاهانی با فروش یک میلیارد و 120 میلیون تومان در رده های پایین تر باشگاه میلیاردی قرار گرفتند.





و آخرین فیلم میلیاردی سال 91 فیلم "ضد گلوله" به کارگردانی مصطفی کیایی بوده است که با فروش یک میلیارد و 70 میلیون تومان در رده دهم این رتبه بندی قرار گرفته است./ص

گزارش از: فائزه آقابابایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
zohre
۲۳:۵۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
من عاشق کلاه قرمزیم
آخرین اخبار