معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به استقبال بیش از 20 هزار نفر از مسابقات پیامکی و اینترنتی فصل دل تکانی گفت: این مسابقه تا نیمه فروردین ماه و در ایام تعطیل نیز برگزار خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  محمدعلی قندهاری نیا به شرکت بیش از 5 هزار نفر در مسابقه اینترنتی و بیش از 14 هزار نفر در مسابقه پیامکی فصل دل تکانی اشاره کرد و گفت: هم اکنون نزدیک به 6500  نفر برای شرکت در مسابقه بزرگ دل تکانی عضو سایت deltekani.ir شده اند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: تا کنون مسابقات عکاسی خانه تکانی، طراحی کارت تبریک، بهترین دلنوشته، داستان نویسی عمونوروز، 5 عنوان مسابقه تستی با موضوعات مهربانی و گذشت، پرهیز از تجمل و اسراف، انفاق، پاکیزگی و صله رحم و مسابقه بزرگ پیامکی در قالب مسابقه بزرگ دل تکانی از طریق این سایت برگزار شده است.
 
قندهاری نیا با تأکید بر تداوم برگزاری این مسابقات تا نیمه فروردین ماه گفت: به برندگان مسابقات دل تکانی 20 دستگاه تبلت و 92 جایزه 500 هزار ریالی اهدا خواهد شد.
 
تاکنون بیش از 40 هزار نفر از این سایت بازدید کرده‌ اند. همچنین روزانه 2100 نفر با بازدید از این سایت در جریان جزئیات مسابقه دل تکانی قرار می‌گیرند.   
 
علاقمندان به شرکت در مسابقات مختلف فصل دل تکانی می توانند به سایت deltekani.ir مراجعه کنند. /ل
برچسب ها: تمدید ، فصل ، اسفند ، خانه تکانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار