قائم مقام معاون اطلاع‌رسانی و خدمات شهری ستاد تسهیلات زائر خراسان رضوی از آماده‌سازی کمپ‌ها با ظرفیت 10 هزار نفری برای اسکان زائران در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، خلیل ا... کاظمی در مانور سراسری خدمت و اطلاع‌رسانی استان خراسان رضوی به اقدامات صورت گرفته برای پذیرایی از زائران نوروزی پرداخت و گفت: 6 محل اسکان که شامل کمپ های طرق، غدیر، پردیس، پارک وحدت، تربیت معلم شهید بهشتی و پایانه امام‌رضا(ع) می‌شود برای اسکان زائران آماده شده است.

وی تصریح کرد: سوله‌های بحران شهرداری و مدارس آموزش وپرورش نیز آماده شده است تا اگر وضعیت هوا نامساعد شد زائران در این مکان‌ها اسکان یابند.

کاظمی اولین اولویت این ستاد را اطلاع‌رسانی خواند و گفت: در این جهت سایت گردشگری، سایت مشهد توریست، توزیع 300 هزار نسخه از چکیده اطلاعات مشهد و استان و ... آماده شده که برای اطلاع‌رسانی در اختیار زائران و مسافران است.

به گفته وی شماره تلفن096308 به عنوان تلفن راهنمای زائر راه‌اندازی شده است که افراد می‌توانند از نقاط مختلف برای بدست آوردن اطلاعات تماس بگیرند.

کاظمی از پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مستقر در سطح شهر و مبادی ورودی مشهد در ایام نوروز 92 یاد کرد و افزود: در ورودی‌های جاده نیشابور، سرخس، پایانه امام‌رضا(ع)، راه‌آهن و ... ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی قرار گرفته است.

قائم مقام معاون اطلاع‌رسانی و خدمات شهری ستاد تسهیلات زائر خراسان رضوی اضافه کرد: 23 پایگاه اطلاع‌رسانی ثابت و 8 پایگاه سیار در ایام نوروز در سطح شهر مشهد در خدمت زائران و مسافران می‌باشد.

کاظمی در ادامه از خدمات ویژه کمپ‌ها به زائران سخن گفت و خاطرنشان کرد: به منظور اینکه تردد زائران و مسافران در سطح شهر به سهولت صورت گیرد در تمامی کمپ‌ها وسایل حمل و نقل عمومی همچون اتوبوس و تاکسی برای جابجایی متقاضیان در نظر گرفته شده است/س 

برچسب ها: کمپ ، زائر ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.