مهدی چمران گفت: « مناطق تقریبا 3 برابر میزان اعتباری که به آنها تعلق داده شده را نیاز دارند اما شهرداری به لحاظ اعتبارات در مضیقه است. »

به گزارش سرويس اجتماعي باشگاه خبرنگاران،رییس شورای اسلامی شهر تهران در نشست خود و همکارانش با مسئولان منطقه 22، شورایاران همچنین سازمانهای خدمات رسان مستقر در منطقه که در پایگاه ویژه ستاد بحران منطقه برگزار شده بود با اشاره به اینکه شهرداری با همین اعتبارات، در صدد تهیه امکانات برای شهری با این وسعت و رفع مشکلات است و این موضوع را بخوبی حل کرده است، گفت: مناطق تهران تقریبا 3 برابر میزان اعتباری که دریافت کرده اند را نیاز دارند. اگر اضافه درآمدی بود، بودجه برای تصحیح به شورای شهر می آید و مقادیری به اعتبار قبلی افزوده می شود.
وی در پاسخ به شورایارانی که مشکلات محله خود را عنوان کرده بودند، خاطرنشان کرد: منطقه 22 از مناطق برخوردار تهران است و این در حالی است که مناطقی در تهران وجود دارند که گرفتار مشکلات پیچیده ای هستند.
چمران در پایان تصریح کرد: تلاش فراوانی برای به وجود آمدن شورایاری ها و ماندگار شدن آنها به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولان صورت گرفته و شورایاران اکنون بازوان پر توان مدیریت شهری محسوب می شوند. /ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار