رئيس سازمان بسيج حقوقدانان گفت: تحول در حوزه حقوقي بدون نظريه‌پردازي امكان‌پذير نيست و در شرايط كنوني جمهوري اسلامي ايران بايد با بهره‌گيري از نظريه‌پردازي حقوقي، زمينه تحول آن را به وجود آورد.

حجت الاسلام محبي در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، درباره برگزاري كرسي‌هاي نظريه‌پردازي حقوقي اظهار داشت: از آنجائيكه مقام معظم رهبري بر تحول در حوزه حقوق تاكيد دارند، يكي از مهمترين اهداف سازمان بسيج حقوقدانان فعاليت در حوزه نظريه‌پردازي حقوقي است.

رئيس سازمان بسيج حقوقدانان ادامه داد: تحول در حوزه حقوقي بدون نظريه‌پردازي امكان‌پذير نيست و در شرايط كنوني جمهوري اسلامي ايران، بايد با بهره‌گيري از نظريه‌پردازي حقوقي، زمينه تحول آن را به وجود آورد.

وي با بيان اينكه كرسي‌هاي نظريه‌پردازي حقوقي در سال 92 نيز برگزار مي‌شود، تصريح كرد: برگزاري اين كرسي‌ها با مباحث و موضوعات مختلف در سال آينده نيز پيگيري و از اساتيد و دانشجويان حقوقي در اين خصوص بهره‌گيري مي‌شود.

حجت الاسلام محبي خاطرنشان كرد: همچنين برگزاري كرسي‌هاي حقوقي در زمينه ارتباط اخلاق با حقوق در اولويت كاري سازمان بسيج حقوقدانان قرار دارد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار