معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر گفت: کشفیات استان بوشهر در سال جاری نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش یافت.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمدحسین پرآور در نشست مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: تلاش برای بهبود خدمات‌رسانی به مردم از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است و باید با وحدت و همدلی و پرهیز از تفرقه در این مسیر گام برداریم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: باید از هر حرف، کلام و ندایی که بوی تفرقه دهد و باعث سوء استفاده سودجویان شود، خودداری شود.

پرآور بیان داشت: برنامه مدیریت ارشد استان استفاده حداکثری از زمان برای رفع مشکلات مردم استان است و مسئولان نیز باید در این مسیر هماهنگ باشند.

وی اضافه کرد: انتخابات آینده مساله مهمی است که پیش رو داریم و باید در این زمینه برنامه‌ریزی کنیم، ولی شعار اصلی مدیریت ارشد استان "کار، کار و کار" است.

این مسئول اذعان داشت: در ماه‌های اخیر شاهد اجرای طرح‌های بزرگی در استان بوده‌ایم که تمامی مردم استان از برکات آن بهره‌مند شده‌اند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر عنوان کرد: بیمارستان جدید برازجان، شبکه‌های آبیاری و زهکشی شهرستان و طرح‌های بزرگی در دوران کوتاه مدیریت جناب حسنوند در استان بوشهر شروع شده و به بهره‌برداری رسیده است.

پرآور ابراز داشت: همه باید دست در دست هم دهیم و برای توسعه و اعتلای استان بوشهر تلاش کنیم و از تمامی مدیران اجرایی، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، نخبگان استان و ... انتظار داریم در این مسیر همکاری و تلاش داشته باشند.

وی افزود: نباید به‌خاطر اختلاف‌نظرهای خود چهره استان و شهرستان را سیاه جلوه دهیم، چون دود آن در چشم مردم می‌رود و هیچ منفعتی برای مردم ندارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر گفت: امنیت استان بوشهر در وضعیتی مطلوب است و بر اساس آمارهای رسمی، بوشهر جزو استان‌های امن کشور است.

پرآور ادامه داد: تا پایان بهمن‌ماه سال جاری میزان وقوع جرایم استان هفت درصد کاهش و میزان کشفیات استان نیز 10 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: از دستگاه قضایی، امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و شورای تامین استان بوشهر که برای ایجاد چهره‌ای امن برای استان بوشهر تلاش کرده‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر یادآور شد: برخورد دستگاه قضایی شهرستان دشتستان با مجرمین و نشان دادن آنها در ملا عام از اقدامات ارزشمندی است که روزهای گذشته در این شهرستان شاهد بوده‌ایم و در بهبود وضعیت امنیتی موثر است.

پرآور به علل انتخاب خرمی به‌عنوان فرماندار دشتستان اشاره کرد و افزود: قصد داشتیم برای دشتستان فرمانداری بومی انتخاب کنیم و با توجه به پتانسیل‌هایی چون روحیه بسیجی، ولایتمداری و ... ایشان را به وزارت کشور پیشنهاد دادیم و پس از طی روند مربوطه شاهد معرفی ایشان به‌عنوان فرماندار دشتستان هستیم./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.