ویژه نامه نوروزی نشریه ماه نو به همراه مطالب جذاب و سرگرم کننده مروری بر مهمترین اتفاقات سال 91 درحوزه هلال احمر منتشر شد.

ایمانی مدیر روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ویژه نامه نوروزی ماه نو در 63 منطقه منتشر شده است که بدلیل احتمال تأخیر در ارسال ویژه نامه به استانها از طریق پست در روزهای پایانی سال ، نسخه پی دی اف آن روی سایت سازمان جوانان قرار گرفته است. وی ادامه داد: ویژه نامه نوروزی نشریه ماه نو در ادامه شماره جدید خود به گفتگو با چهار نفر از جوانان فعال جمعیت هلال احمر در طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی پرداخته است .
وی گفت: ویژه نامه نوروزی ماه نو درادامه به اتفاقات تلخ و شیرین سال 91 و جوانان چهره سال که گذشت با عنوان "سال بر  چهره " پرداخته و ضمن گفتگو با زهره عبدالله خانی جوان فعال و ورزشکار سازمان جوانان، 16 نفر از اعضای چهره جمعیت هلال احمر در سال 91 را معرفی کرده است.
این نشریه در ادامه مطالب خود به منظور سرگرمی بیشتر مخاطبان ، نکاتی را درباره شیوه خانه تکانی و خرید شب عید را متذکر شده وبه منظور ایجاد فضایی شاد و مفرح لطیفه ها و سرگرمی هایی را منتشر کرده است. / ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.