محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر مس کرمان به بازیکنان این باشگاه اولتیماتوم جدی داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از تساوی 2 بر 2 پرسپولیس مقابل مس کرمان محمد رویانیان مدیر عامل این باشگاه به بازیکنان سرخپوش پایتخت اولتیماتوم جدی داد و تأکید کرد که حق و حقوق آنها را در شرایطی به صورت تمام و کمال پرداخت می کند که بازی های آتی خود را جدی بگیرند و خود را به بالای جدول رده بندی لیگ برتر برسانند.

گفتنی است: با توجه به اینکه یحیی گل محمدی پس از تساوی تیمش مقابل مس کرمان در تمرین پرسپولیس حاضر نشد اما گمانه زنی ها بر این موضوع اشاره دارد که وی از دست بازیکنان این تیم ناراحت است و وی تمام شایعاتی که دال بر قهر کردن وی است از سوی باشگاه تکذیب شد زیرا رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرده که شاید گل محمدی برای خرید عید رفته و در تمرین شرکت نداشته بنابراین قهر یحیی صحت ندارد.

شایان ذکر است: هادی نوروزی که پیش از بازی با حریف کرمانی کیف ورزشی خود را جمع کرد و به خانه بازگشت ممکن است به خاطر این حرکت غیر ورزشی از سوی باشگاه در آستانه اخراج از پرسپولیس قرار گیرد و شاید با این کار برخی از بازیکنان این تیم نیز متنبه شوند.

*کریمی اختصاصی تمرین می کند

بازیکن شماره 8 سرخپوشان پایتخت برای آنکه خود را به بازی مقابل داماش گیلان در چارچوب جام حذفی برساند به تمرین اختصاصی می پردازد تا از نظر فیزیکی به شرایط ایده آل گذشته خود دست پیدا کند.

*رویانیان عازم سفر حج شد

مدیر عامل تیم فوتبال پرسپولیس پس از اولتیماتوم جدی به بازیکنان این تیم روز شنبه 26 اسفند عازم حج شد .

*سرخپوشان به دنبال مرخصی نوروزی!

با توجه به شرایط اخیر پرسپولیس بازیکنان این باشگاه امیدوارند تا بتوانند از مسئولان مرخصی بگیرند و به سفرهای نوروزی بپردازند اما صحبت هایی مبنی بر این موضوع هنوز به صراحت از سوی مسئولان این باشگاه انجام نشده اما به نظر می رسد که سرخپوشان تنها اجازه دارند که به مدت 5 روز به مرخصی بروند.

*مهدوی کیا در ایران می ماند یا به آلمان می رود؟

پس از اینکه مهدی مهدوی کیا اعلام کرد که قصد دارد در بازی جام حذفی مقابل داماش از دنیای فوتبال خداحافظی کند اما شایعاتی مبنی بر اینکه بر روی نیمکت سرخپوشان بنشیند تا به گل محمدی کمک کند مطرح شد و از سوی دیگر گمانه زنی ها بر این موضوع دلالت می کند که وی قرار است سرمربی تیم جوانان هامبورگ شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار