معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 از برگزاری جشن های ویژه نوروز 92 در اماکن عمومی و فرهنگی منطقه خبر داد.

 
به گزارش  خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، محمود منیعی با بیان اینکه برگزاری جشنهای نوروزی حس همدلی و شور و نشاط شهروندان را در آستانه نوروز افزایش می دهد گفت: شهرداری همه ساله مشارکت فعالی در ایجاد لحظات فراغتی شاد برای شهروندان دارد و امسال نیز تدابیر مختلفی دراین خصوص در نظر گرفته شده که از جمله آنها برگزاری جشن نوروزی در بوستان اندیشه ، جشن استقبال از نوروز ویژه اعضای کانون مادر و کودک و جشن سامانه نوروزی در بوستان سپیدار  است.
 
وی یکی از برنامه های مهم این حوزه را در راستای فراهم ساختن امکانات فراغتی شهروندان برگزاری تورهای ویژه گردشگری و اعزام به کوه خواند و افزود: به همین منظور برنامه های گردش در کوه ویژه محلات 19 گانه منطقه برنامه ریزی شده که طی روزهای 17 و 20 اسفند برگزار شد.همچنین کانونهای گردشگری محلات نیز برنامه های تهران گردی را به نقاط دیدنی شهر تهران در نظر دیده اند که ثبت نام و اعزام شهروندان از طریق این کانونها در ایام عید صورت می گیرد.
 
به گفته منیعی تور تهرانگردی به حرم امام (ره) ، باغ موزه قصر و بوستان جمشیدیه نیز در لیست برنامه های گردشگری منطقه 7 اعلام شده است.
 
معاون شهردار منطقه 7 همچنین به پیش بینی و انجام تمهیدات لازم برای اطلاع رسانی و استقبال از مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: در آستانه فصل بهار این منطقه با نصب بنر خیرمقدم، اطلاع رسانی واعلام برنامه های فرهنگی معرفی اماکن تاریخی و گردشگری میزان مسافرین نوروزی خواهد بود. در همین راستا بسته های فرهنگی با محتوای سلامت وآموزش شهروندی و هزار نسخه نیز  پیک شهروندی به همراه بروشور سلامت که حاوی اطلاعات مفید در موضوعات مختلف سلامت و بیماریها است در اختیار مسافرین قرار می گیرد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار