مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: علی رغم تمام وعده هایی که داده شده بود هنوز حقوق معوقه خود را دریافت نکرده ایم.

محمد طلایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: حدود 4 ماه است مربیان تیم ملی آزاد حقوقی را دریافت نکرده اند و همواره گفته می شود طی روزهای آتی مشکل حل خواهد شد.

دارنده مدال طلای جهان درباره مابدالتفاوت پاداشی که مربیان فرنگی برای بازی های المپیک گرفته اند اظهار داشت: به مربیان آزاد که چیزی داده نشد هر چند اعتقاد دارم حق مربیان فرنگی بیش از این بوده است اما بهتر بود فکری برای حقوق پرداخت نشده ما نیز می شد.

طلایی درباره سطح مسابقات قهرمانی کشور گفت: به لحاظ کیفیت مسابقات قهرمانی کشور خیلی دلچسب نبود اما در مجموع همین که چهره های با تجربه در کنار جوانترها قرار گرفتند و از آنجا که کشتی گیران حاضر تلاش می کردند تا توانایی های خود را به کادر فنی ثابت کنند می توان گفت سطح مسابقات تقریباً مطلوب بود.

دارنده 2 مدال نقره و برنز جهان در مورد برنامه های آینده تیم ملی عنوان کرد: مسابقات قهرمانی کشور در شهرستان قزوین آخرین برنامه تیم ملی در سال جاری بود اما از روز ششم فرودین سال 92 اولین اردوی تیم ملی برای حضور پر قدرت در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر همین ماه در دهلی نو برگزار می شود آغاز خواهد شد.

گفتني است، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور روزهای 24 و 25 اسفند امسال در شهرستان قزوین برگزار شد که تیم های استان های توابع تهران، مازندران و همدان به ترتیب به مقام های اول تا سوم رسیدند./مح
برچسب ها: طلایی ، کشتی ، آزاد ، قهرمانی ، حقوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار