فرماندار دالاهو گفت: آبشارها و طبیعت زیبای منطقه ریجاب با توجه بهنزدیک شدن به فصل بهار زیبایی ریجاب را دو چندان کرده و این منطقه از همین حالا رنگ و بوی بهار را به خود گرفته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


علی هاشمی نیا به منطقه زیبای ریجاب اشاره و قلعه یزدگرد، قلعه بان زرده، برج ریجاب، نقاره خانه، مسجد عبداله بن عمر، مقبره بابا یادگار، ابودجانه و روستای زیبای شالان را از جمله جاذبه های گردشگری این منطقه بیان کرد.

فرماندار دالاهو به طبیعت بسیار زیبای شهرستان دالاهو در فصل بهار اشاره و این شهرستان را با توجه به توپوگرافی بسیار زیبای منطقه و پوشش سبز جنگلی و رویشگاه انواع گیاهان خودرو و دارویی دارای قابلیت بالای گردشگری بیان کرد.

هاشمی نیا آثار به جای مانده برج خاموش،زندان دوناب، پل دروازه در بقایای قلعه تاریخی دوران ساسانی در روستای هدف گردشگری سرخه دیزه را از جمله دیگر جاذبه های گردشگری این شهرستان بیان کرد.

فرماندار دالاهو به بازدید 35 هزار گردشگر از این شهرستان در نوروز سال گذشته اشاره و پیش بینی کرد امسال 40 تا 50 هزار نفر از این شهرستان بازدید کنند.

وی از تشکیل ستاد سفرهای نوروزی در این شهرستان خبر داد و از آمادگی دو مدرسه و مهمانسراهای ادارات این شهرستان به منظور اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

او همچنین از برپایی چادرهایی در سطح شهر به منظور اسکان موقت مسافران نوروزی خبر داد.

هاشمی نیا سراب کرند را قطب گردشگری این شهرستان بیان و باغات کرند و گهواره پذیرای همیشگی مسافران نوروزی بیان کرد.

وی با اشاره به بهره برداری از سد آزادی این شهرستان افتتاح این سد را موجب افزایش جاذبه های گردشگری این شهرستان و رونق هر چه بیشتر گردشگری آن عنوان کرد./س

برچسب ها: کرمانشاه ، ریجاب ، رنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.