طرح امداد نوروزی فوریتهای پزشکی 115کردستان از امروز شنبه، 26 اسفندماه امسال همزمان با سراسر کشور در استان کردستان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج ، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی 115 کردستان، با اشاره به اینکه این طرح  تا 17فروردین ماه سال92 ادامه دارد، گفت: در راستای اجرای این طرح  36  پایگاه شهری و جاده ای با بیش از 240 نیروی آموزش دیده و 54 دستگاه آمبولانس مجهز ، به شهروندان و مسافران نوروزی خدمات امدادی ارائه می دهند. 
بیگلری همچنین از برپایی هفت ایستگاه سلامت در طرح امداد نوروزی خبر داد و افزود:این ایستگاهها در ورودی شهرهای استان درمحورهای سنندج کرمانشاه - مریوان سنندج - سقز سنندج - قروه همدان - کامیاران سنندج – بانه سقز و بیجار سنندج برپا می شوند و در هر ایستگاه دو نفر تکنیسین فوریت های پزشکی، یک دستگاه آمبولانس مجهز مستقر بوده و از ساعت 8 صبح تا 10شب خدمات اورژانسی و امدادی ارائه می دهند.
وی اضافه کرد: امکانات موجود در ایستگاههای سلامت به گونه ای فراهم شده تا مسافران نوروزی در صورت مواجهه با هرگونه بیماری با مراجعه به این ایستگاهها تحت معاینه و معالجه لازم قرار گرفته و در صورت نیاز به مراکز درمانی و بیمارستانها اعزام خواهند شد./ع
برچسب ها: مسافران ، نوروز ، آغاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.