مدیرعامل بورس منطقه‌ای همدان گفت: امسال در بورس منطقه‌ای همدان از ابتدای سال تاکنون، بیش از 992 میلیون و 60 هزار سهم داد و ستد شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،عباس صمدی در خصوص عملکرد سالیانه بورس منطقه‌ای همدان اظهار داشت: در طی 12 ماه سال‌جاری در بورس منطقه‌ای همدان از ابتدای سال تاکنون، بیش از 992 میلیون و 60 هزار سهم داد و ستد شده است.

وی گفت: میزان سهام داد و ستد شده در سال‌جاری به ارزش بیش از چهار هزار و 12 میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای همدان بوده  که 54 درصد آن مربوط به خرید سهام و 46 درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

مدیرعامل بورس منطقه‌ای همدان خاطرنشان کرد: در بین 12 ماه سال‌جاری بیشترین و کمترین ارزش معاملات به ترتیب در مهر ماه با بیش از 719 میلیارد ریال و مرداد ماه با بیش از 119 میلیارد ریال بوده است.

وی به کد‌های معاملاتی ایجاد شده اشاره کرد و افزود: طی 12 ماه گذشته، تعداد سه هزار و 43 کد معاملاتی جدید ایجاد شده است.

مشارکت 388 نفر در کلاس‌های آشنایی با بورس

صمدی ادامه داد: در بورس منطقه‌ای همدان در راستای آشنایی عموم شهروندان با نحوه سرمایه‌گذاری در بورس، اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزش مقدماتی و پیشرفته و فراهم کردن امکان بازدید از تالار کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: طی 12 ماه گذشته، 388 نفر در کلاس آموزشی شرکت کرده و 346 نفر نیز از تالار بورس بازدید کردند.

مدیرعامل بورس منطقه‌ای همدان در پایان سخنانش به شاخص قیمت سالانه بورس همدان اشاره کرد و گفت: شاخص کل قیمت در 23 اسفند‌ماه سال‌جاری معادل 37 هزار و 998 واحد بوده که نسبت به ابتدای سال که 12 هزار و 93 واحد بوده، افزایش داشته است.
برچسب ها: همدان ، بورس ، معاملات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.