مدیر کمیته امداد کهگیلویه گفت: در راستای حمایت از کودکان سوء تغذیه‌ای در خانواده‌های کهگیلویه، 420 کودک زیر شش سال، سبد غذایی دریافت کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،عنایت رحیمی‌نیا از پرداخت بیش از 600 میلیون ریال اعتبار جهت تغذیه کودکان زیر شش سال تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

مدیر کمیته امداد کهگیلویه، تغذیه کودکان زیر شش سال را با هدف کمک به بهبود وضعیت جسمانی و سلامت کودکان مبتلا به سوء تغذیه در خانواده‌های نیازمند دانست و گفت: این اقدام از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است.

وی افزود: اجرای طرح مقابله با سوء تغذیه در مجموعه کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه از طرح‌‌های مهم و ارزشمندی است که در شهرستان اجرایی شده است.

این مسئول نهاد حمایتی در ادامه ابراز داشت: در همین راستا در شش ماهه دوم سال برای 420 کودک زیر شش سال سبد غذایی در نظر گرفته شد و به آنان اهدا گردید.

رحیمی‌نیا با بیان این‌که هزینه در نظر گرفته شده برای این سبدها 646 میلیون ریال است، تصریح کرد: سرانه پرداختی به هر کودک یک‌میلیون و 538 هزار ریال است.

مدیر کمیته امداد کهگیلویه با تشریح روند اجرای این طرح گفت: برنج، ماکارونی، رب گوجه و سویا در سبد غذایی کودکان جامعه هدف قرار دارند.

رحیمی‌نیا افزود: کودکان مبتلا به سوء تغذیه از طریق کمیته امداد و شبکه بهداشت شناسایی شده و برنامه غذایی خاصی برای آنان مشخص گردیده که به صورت چند ماه یک‌بار از طریق این نهاد خریداری و در اختیار آنان قرار می‌گیرد.
برچسب ها: کودکان ، محروم ، تغذیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.