به منظور اطمینان بخشی موثر برای توسعه محله ای و کاربرد آن در برنامه ریزی و مدیریت محله ، سرعت بخشی به رفع معضلات محله ای و تحقق اصل رضایتمندی؛ بازدیدهای میدانی در قالب و طرح جدیدی در دست اقدام است.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 11 ، در همین راستا امروز بازدید میدانی از نواحی 2و3 با حضور شهردار ،معاونان و جمعی از مدیران منطقه انجام شد و مشکلات محلات با نظر شورایاران احصاء و دستورات لازم برای رفع آن ها در کوتاه ترین زمان صادر شد. 
مسعود کفایتمند شهردار منطقه 11 ،با توجه به لزوم برنامه ریزی مناسب برای حل مشکلات محله ای ؛ بازدیدهای میدانی و حضور در سطوح محلی را فرصت مناسبی برای شناخت تقاضاهای مردمی و انتظارات آنان از مدیریت شهری دانست و ضمن انجام بازدیدهای میدانی که به صورت مستمر با همراهی معاونین ،مدیران و شوریاران از سطح محله ها انجام می شود ، بررویکرد محله محوری برای سرعت بخشیدن به رفع معضلات و مسائل شهری تاکید کرد. 
وی خاطر نشان کرد :  در بازدیدهای میدانی که همزمان با روزهای پایانی سال و آغاز فصل جدید در دست انجام است، چارت و طراحی مناسبی با ویژگی های نظارت پذیری، تعهد مدیران، ارتباط پذیری بهتر و... صورت گرفته و در آن راه های شناسایی مسائل و مشکلات در سطح محلات و پیگیری و نظارت در کمترین زمان ممکن مدنظر قرار گرفته است.
شهردار منطقه 11 در تبیین اهمیت بازدیدهای میدانی از سطح محله ها گفت: امروز رویکرد محله محوری با تکیه بر برنامه ریزی محله مبنا ،به عنوان راه حلی مناسب برای پاسخگویی به تقاضاهای مردمی محسوب شده و این رویه به سرعت در مدیریت شهری نهادینه شده است./ف
برچسب ها: بازدید ، میدان ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار