رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشورگفت :چشم ما نباید همیشه به کیسه بیت المال باشد و باید از امکانات موجود در تقویت بخش های مختلف مانند بسیج به عنوان یکی از پایه های اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد .

حجت الاسلام والمسلمین تقوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت : بسیج یک ذخیره است و حتما باید آن را تقویت کنیم و در این رابطه دلایل زیادی وجود دارد یکی از پایه های اقتدار نظام ما بسیج است و فرهنگ بسیجی که امام خمینی (ره )و مقام معظم رهبری هم بروی این موضوع تاکید دارند.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به اینکه نباید همیشه به کیسه بیت المال چشم داشته باشیم افزود : ما خیلی امکانات داریم و نیاز هم نیست که ما همیشه به کیسه بیت المان چشم داشته باشیم و منتظر باشیم که به طور مثال دستور العملی برای ما بیاید از همین امکانات موجود استفاده کنیم .

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر نگاه ویژه بر بسیج اضافه کرد :ائمه جمعه هم باید بر این موضوع توجه داشته باشند که در کنار هر نماز جمعه و مسجد و مصلایی باید هسته بسیج فعال و پر جوش و پر خروش باشد و ما در برخی از نقاط کشور برخی از مسائل را با بسیج پیش می بریم.

حجت الاسلام تقوی در خاتمه اظهار داشت : برای اینکه امکانات فرهنگی در آنجا زیادنیست و این پایگاه ها فرماندهی و دستور العمل دارند و همین طرح صالحین را که مقام معظم رهبری فرمودند و بسیج در این خط خوب و روشن هم افتاده است و باید این طرح را حتما تقویت کنیم کار بسیج در زمانی که کشور نیاز به نیروی نظامی دارد بسیج نظامی است و باید طرح صالحین را در شرایط فعلی تقویت کند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.