رئیس کمیته ساحلی فدراسیون والیبال گفت: "احمد خجسته " به عنوان یک ایرانی عضو کمیته ساحلی کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) باید از ایران حمایت می کرد اما وی این کار را انجام نداد.

حسن منصوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: صحبت های دبیر کمیته ساحلی کنفدراسیون والیبال آسیا در خصوص مسابقات کیش این ذهنیت را بوجود می آورد که انگار وی در حال مچ گیری افراد سهل انگار است در صورتی که به هیچ عنوان این طور نیست .
 
رئیس کمیته ساحلی فدراسیون والیبال یادآور شد: ما برای برگزاری مسابقات ساحلی کیش وقتی متوجه شدیم که هنوز شرایط فراهم نشد ه یک ماه پیش از اجلاس سالیانه کمیته ساحلی آسیا ، به مسئولان مربوطه نامه زده و بر اساس آن از مسئولان درخواست کردیم که تاریخ این مسابقه را تغییر دهند .که متاسفانه AVC هیچ پاسخی به این نامه نداد. در آن زمان که ما نامه را به کمیته ساحلی آسیا ارسال کردیم هنوز تقویم اجرایی این کمیته تنظیم وتصویب نشده بود.
 
وی تصریح کرد : ما در آن نامه پیشنهاد داده بودیم که بهتر است مسابقات ساحلی کیش را اردیبهشت ماه اجرا کنیم ولی حال متوجه شدیم تاخیر آسیایی ها از ارسال پاسخ به نامه ما تنظیم تقویم اجرایی سال 2013بود.
 
رئیس کمیته ساحلی فدراسیون والیبال یادآورشد: حال که تقویم اجرایی کمیته ساحلی تنظیم شده مسئولان AVC سه تاریخ را برای برگزاری رقابتهای آسیایی کیش به ما پیشنهاد کرده اند که ما برای موافقت با یکی از این تاریخ ها باید با مسئولان ورزش دانشگاه آزاد اسلامی جلسه ای به منظور هماهنگی تشکیل دهیم .
 
منصوری تاکید کرد: مسئولان کمیته ساحلی کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC)بسیا ر علاقمند به برگزاری تورهای مختلف آسیایی هستند و به هیچ عنوان هیچ تورنمنتی را حذف نخواهند کرد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار