ملی پوش ژیمناستیک هنری گفت: لغو مسابقات لیگ ملی پوشان را در بلاتکلیفی گذاشته است.

محمد رمضان پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: لغو مسابقات لیگ ورزشکاران را شرایط بد مالی قرار داده چرا که تنها درآمد ملی پوشان از این طریق بود ولی اگر همه عواملی که در ژیمناستیک مؤثر هستند به همراه رسانه همراه ژیمناستیک باشند این مشکل حل می شود.

وی با تأکید بر اینکه موفقیت در مسابقات آسیایی نتیجه کار مربیان داخلی بود گفت: تیم ملی اوکراین در مسابقات المپیک 2012 به رتبه 4 رسید و نشان داد که توان بالایی در ژیمناستیک دارد و "گنادی کوتلنیکف" که 2 ماه قبل از مسابقات آسیایی هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته بود نیز در کسب این نتیجه بی تأثیر نبود ولی برای آینده ژیمناستیک ایران می تواند مفیدتر واقع شود.

ملی پوش ژیمناستیک خاطر نشان کرد: در جام جهانی بلژیک در بخش حرکات زمینی 11 شدم و اگر شرایط بهتری برای ملی پوشان فراهم می شد می توانستیم سهمیه مسابقات ستارگان جهان را کسب کنیم.

رمضان پور در خصوص برگزاری مسابقات در سال جاری عنوان کرد: مسابقات کشورهای اسلامی اردیبهشت برگزار می شود، همچنین اواخر تیرماه مسابقات دانشجویان جهان در میزبانی روسیه برگزار می شود و فدراسیون برای اعزام ملی پوشان برنامه ریزی کرده و چنانچه شرایط فراهم شود حضور در این مسابقات تجربه خوبی برای ملی پوشان است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار