عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي گفت: کانديدايي براي رياست جمهوري اصلح است که قدرت برنامه‌ريزي براي کشور را داشته و از شعارهاي دهان پرکن و بدون پشتوانه و برنامه دوري کند و ظرفيت‌‌هاي مادي و معنوي کشور را بشناسند و تلاش کند که اين ظرفيت‌ها را با ايده‌هاي مناسب عملياتي کند.

"عليرضا سليمي" نماينده محلات و دليجان در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به نزديکي انتخابات رياست جمهوري در کشور ويژگي‌هاي کانديداي اصلح را اين‌گونه بيان کرد: يک کانديداي اصلح در درجه نخست بايد خدا ترس باشد، چرا که خدا ترسي او باعث شده كه نسبت به بيت‌المال احتياط لازم و برنامه‌ريزي ويژه‌اي داشته باشد.

وي در ادامه افزود: يک کانديداي اصلح بايد تقواي سياسي و اجتماعي داشته تا حرمت‌ها را در جامعه حفظ کرده و مسائل غيراخلاقي کم‌رنگ کند.

عضو کميسيون آموزش و تحقيقات خانه ملت تصريح کرد: کانديدايي براي رياست جمهوري اصلح است که قدرت برنامه ريزي براي کشور را داشته و از شعارهاي دهان پرکن و بدون پشتوانه و برنامه دوري کند و ظرفيت‌‌هاي مادي و معنوي کشور را شناخته و تلاش کند که ظرفيت‌هاي موجود و ايده‌هاي مناسب عملياتي کند.

وي ولايتمداري را مهم‌ترين ويژگي کانديداي اصلح دانست و گفت: ولايتمداري و ادامه مسير شهدا مهم‌ترين ويژگي کانديداي اصلح است.

نماينده محلات و دليجان در پايان خاطرنشان کرد: رئيس‌جمهور آينده کشور وظيفه سختي را در پيش دارد؛ کساني که خواستار کانديداتوري در انتخابات آينده رياست جمهوري هستند بايد توان مديريت داشته و با ظرفيت بالا پابه عرصه انتخابات بگذارند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار