رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش گفت: نيروي هوايي ارتش بخشي از قدرت عظيم دفاعي ملت ماست و آنچه مردم ايران از نيروي هوايي ارتش ديدند و در خاطر خود سپرده‌اند، حضوري توأم با شجاعت، فداكاري و شرف در ميدان‌هاي خطير بوده است.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، به نقل از ارتش جمهوري اسلامي ايران، حجت‌الاسلام سيد محمد علي آل‌هاشم در جمع فرماندهان نيروي هوايي ارتش، اظهار داشت: نيروي هوايي يك  مجموعه با عظمت است كه نظاميگري، دانش، فناوري، شجاعت و هنر را مجموعاً در درون خود جمع كرده است و به همين دليل چهره اين نيرو در ميان مردم دوست داشتني است.
 
وي با اشاره به تحريم‌هاي استكبار جهاني عليه نيروهاي مسلح به وِيژه نيروي هوايي، اظهار داشت: نيروي هوايي سال‌هاست كه در معرض تحريم‌هاي سخت و سنگين است، اما  همواره با نشاط و خود باوري، سرود خودكفايي را به زيبايي خوانده و حقيقتاً نيروي هوايي الگويي براي نيروهاي مسلح و  كشور در حوزه مقابله با تحريم‌هاست.
 
وي با اشاره به اقدام چندي پيش نيروي هوايي در اورهال(بازسازي اساسي هواپيما) چند فروند جنگنده بمب‌افكن، تأكيد كرد: ديدن اين‌گونه اقدام‌ها موجب مي‌شود  انسان احساس بزرگي و غرور كند كه تمامي اين فعاليت‌ها، توسط متخصصين داخلي انجام  مي‌شود و  شما بهتر از من مي‌دانيد كه هيچ كدام  از اين اقدامات در گذشته در داخل كشور انجام نمي‌شد.
 
حجت‌الاسلام آل‌هاشم با ذكر ياد و نام شهيد بابايي، گفت: شهيد بابايي يكي از آن نمونه‌هاي درخشان تاريخ نيروي هوايي است كه  دانش را با اخلاص، عشق به ولايت، هدف‌هاي بلند اسلامي و پاسداري از مرز و بوم  همراه كرده بود.
 
وي با بيان اينكه انتخابات سال 92 از اهميت ويژه برخودار است، افزود: دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامي در اين 34 سالي كه از انقلاب مي‌گذرد، از تمام ابزار‌ها براي ضربه‌زدن به نظام استفاده كردند و اين بار با فشار بيشتر و تحريم اقتصادي به دنبال اين هستند كه ملت را از نظام جدا كنند و حضور مردم را در صحنه‌هاي مختلف كمرنگ نشان دهند.
 
وي ادامه داد: مردم در 22 بهمن نشان دادند به نظام علاقمند هستند و در مواقع حساس  حمايت خود را از نظام نشان مي‌دهند.
 
رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در پايان ضمن تقدير از هيأت رئيسه نيروي هوايي، تصريح كرد: از نظر حمايت‌هاي مختلف از تشكيلات فرهنگي، نيروي هوايي ارتش در بين نيروهاي مختلف توجه ويژه‌اي به خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان داشته است كه اين امر قابل تقدير است.

انتهاي پيام/
 
 
برچسب ها: آل هاشم ، عقیدیتی ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار