همزمان با 24 اسفند روز جهانی کلیه، مراسم و همایش صبحگاهی با حضور اعضای هیئت مدیره انجمن کلیوی ایران، انجمن نفرولوژی، هیئت ورزش های همگانی صبحگاهی استان تهران و ورزشکاران پیوند اعضا صبح امروز در پارک لاله برگزار شد.

محمد رضا گنجی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و رئیس انجمن نفرولوژی ایران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:  با اشاره به اجرای برنامه های مختلف در روز جهانی کلیه گفت: همزمان با روز جهانی کلیه صبح امروز همایش صبحگاهی با حضور مسئولان انجمن ها در پارک لاله برگزار و پس از آن در بیمارستان بهارلو جشن با حضور بیماران کلیوی و مسئولان برگزار می شود.

رئیس انجمن نفرولوژی ایران ادامه داد: این روز برای اعلام و اطلاع رسانی به شهروندان است که برای هر دردی در بدن آنتی بیوتیک و مسکن مصرف نکنند چرا که این موضوع در جامعه رواج دارد و همین موضوع سبب ایجاد نارسایی کلیه در افراد می شود.

گنجی در پایان به شهروندان توصیه کرد و گفت: شهروندان در تعطیلات نوروزی حتی باید مواد غذایی و آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بخورند و از مراکزی که از سلامت بهداشتی شان مطمئن نیستند مواد غذایی و آب تهیه نکنند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار