پایانه تخصصی خرمای شرق استان در شهرستان بم که قطب تولید وقیمت گذاری این محصول مهم است ایجاد وهمه اشخاص حقیقی وحقوقی می توانند در این پایانه فعالیت داشته باشند .

معاون اجرایی سازمان مرکزی تعاون روستایی کشوردر حاشیه سفر وبازدید خود از شرکت های تعاون روستایی شرق استان کرمان در بم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان گفت: در پایانه تخصصی همه مسائل خرما از جمله جداسازی ، عرضه ، بسته بندی وصادرات خرما در نظر گرفته شده است .

آقای طباطبایی افزود: این پایانه درشرق استان کرمان که قطب تولید وقیمت گذاری این محصول است ایجاد می شود وهمه اشخاص حقیقی وحقوقی می توانند در این پایانه فعالیت داشته باشند ولی درصد مشارکت تشکل ها در الویت است .

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاران هم می توانند با مراجعه به فرمانداری ها در این پایانه مشارکت داشته باشند اظهار داشت : این پایانه مجموعه کاملی از خدمات پشتیبانی و فنی است که شعبه هایی از صندوق ها وبانکهای پشتیبان تخصصی در آن فعالیت دارند .

آقای طباطبایی با اشاره به تصمیم گیریهای نهایی در این زمینه ،ابراز امیدواری کرد که این پایانه در فروردین ماه سال آینده در بم راه اندازی شود .

وی همچنین از راه اندازی بازار مجازی محصولات کشاورزی با همت اتحادیه های مرکزی بخش کشاورزی در تهران خبر داد و تصریح کرد : تولید کنندگان می توانند با مراجعه به این بازار میزان تولید وقیمت محصولات خود را برای فروش اعلام ومحصولات مورد نیاز خود را هم برای خرید سفارش دهند .

وی با اشاره به اینکه بیش از 500تعاونی روستایی در استان کرمان فعال هستند یادآور شد : استان کرمان از جمله فعالترین استانهای کشور در این زمینه است ./س

برچسب ها: پایانه تخصصی ، خرما ، بم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.