رئیس هیئت تنیس روی میز اصفهان پس از میزبانی اردوی تیم ملی گفت: ما باید براساس داشته هایمان برنامه ریزی کنیم و بازیکنان باید با فدراسیون تعامل داشته باشند.

مهدی تکابی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص میزبانی اصفهان برای اردوی تیم ملس تنیس روی میز اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی ما کمک به فدراسیون و تیمهای ملی کشور است از این رو میزبانی اردوهای تیمهای ملی در رده های سنی مختلف را بر عهده گرفته ایم. تاکنون اردوی نونهالان، نوجوانان و جوانان در اصفهان برگزار شده است و محل اقامت آنها طبقه دوم هیئت بوده که آن را به صورت یک آکادمی با امکانات قابل قبول در آورده ایم اما برای بزرگسالان که هم  اکنون در حال برگزاری است بهترین هتل شهر اصفهان را در نظر گرفته ایم به علاوه اتوبوس های ویژه ای که برای حمل ونقل ملی پوشان از سوی باشگاه فولاد ماهان در اختیار آنها قرار گرفته است.

 وی ادامه داد: در خصوص تغذیه ، غذاهای هتل پینگ پنگ بازان به صورت منو باز است و هرکس با توجه به سلیقه خود انتخاب می کند در مورد سالن تمرین هم سالن بسیار با کیفیتی است و فکر می کنم از نظر امکانات و کیفیت اردویی را میزبان هستیم که در چند سال اخیر کم سابقه بوده است و شاید نظیر آن را ملی پشان در کمپ اشلایگر اتریش  تجربه کرده باشند.

 تکابی در پاسخ به این پرسش که آیا آب و هوای اصفهان برای ورزش تنیس روی میز مناسب است یا خیر بیان کرد: درست است که تنیس روی میز در شهرهایی که نزدیک سطح دریا هستند بهتر است و بازیکنان هم توقع دارند که در این آب و هوا تمرین کنند البته من با وجود اینکه معتقد هستم بازیکنان پینگ پنگ در مقایسه با ورزشکاران سایر رشته ها توقع بجا و کمی دارند اما توصیه ام به آنها این است که با امکانات موجود کنار بیایند تنگناها را درک کنند و با فدراسیون تعامل داشته باشند، زیرا فدراسیون از نظر مالی امکان برگزاری اردو در شهرهای نزدیک سطح دریا را هنوز ندارد و باید با این شهرها که  میزبان هستند کار بیایند.

  رئیس هیئت تنیس روی میز اصفهان درباره اینکه آیا احتمال اینکه باشگاه فولاد ماهان در لیگ 92 تیم دهد وجود دارد یا خیر گفت: محمد رضا ساکت مدیر عامل باشگاه فولاد ماهان مدیری لایق و باتجربه است و بدون مطالعه کاری را انجام نمی دهد وی از من خواست که طرح اولیه تیم را بدهم و موافقت های اولیه هم انجام شده است و این احتمال هست که در لیگ 92 مردان فولاد ماهان تیم بدهد ، این باشگاه ، باشگاه معتبری است و حضور آنها در لیگ با برند قابل قبولشان در ورزش برای هیئت تنیس روی میز اصفهان هم باعث افتخار بزرگی است.

فولاد ماهان بخش از هزینه های میزبانی  اردوی بزرگسالتن تنیس روی میز را متقبل شده است.

تکابی درخصوص اینکه چرا این زمان(23 تا 28اسفند) را برای برگزاری اردو انتخاب کرده اند گفت: در باره زمان برگزاری اردوی تیم ملی  ما نقشی نداشته ایم ، این زمان را قبلا کمیته فنی فدراسیون انتخاب کرده  و در تقویم فدراسیون درج کرده  بودند.

وی از برگزاری 10 اردوی تیم ملی در سال 92 به میزبانی اصفهان خبر داد و در این باره اعلام کرد: ما در سال 92 ، میزبان 10 اردوی تیم ملی خواهیم بود اما اینکه این اردوها در چه رده سنی ای باشد بستگی به نظر کمیته فنی فدراسیون دارد و هرجا که آنها نیاز بدانند ما همکاری خواهیم کرد.
برچسب ها: تنیس ، اردو ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار