رئيس سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: فعالیت‌هایی که در وزارت دفاع صورت می‌گیرد، نقش بسیار فراوانی در ارتقای بنیه دفاعی کشور و اجرای استراتژی بازدارندگی دارد.

سردار "حسین دقیقی" در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره رونمایی از تجهیزات مختلف در وزارت دفاع و تأثیر آن در آمادگی نیروهای مسلح اظهار داشت: فعالیت‌هایی که در وزارت دفاع صورت می‌گیرد، نقش بسیار فراوانی در ارتقای بنیه دفاعی کشور و اجرای استراتژی بازدارندگی دارد.

وی افزود: استراتژی جمهوری اسلامی براساس سیاست‌های بازدارندگی طراحی می‌شود و موفقیت‌های اخیر در حوزه دفاعی نیز در همین راستاست.

رئيس سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح درباره اقدامات این سازمان گفت: سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح فعالیت‌های بسیار مؤثری را در برنامه دارد که به صورت معمول و سازمان‌یافته انجام می‌دهد.

دقیقی تصریح کرد: ما پرداخت حقوق و درمان خانواده بزرگ نیروهای مسلح را  برعهده داریم که یک جامعه حدود 5 میلیون نفری است و حدود 6 درصد از بیمه کشور را در بر دارد.

وی اظهار داشت: طرح‌های متعددی مانند حمایت از معسرین، امور فرهنگی بازنشستگان، مسکن، طرح برون‌سپاری و طرح منزلت که مکانیزه کردن خدمات و نظام پرداخت حقوق و مصرف است را در دست اجرا داریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: دقیقی ، ساتا ، نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار