خسرو حیدری، هافبک تیم استقلال برای بازی با العین امارات تلاش زیادی را انجام داد تا بتواند برای این بازی آماده شود اما این اتفاق رخ نداد و خسرو حیدری بازی را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، خسرو حیدری در شرایطی قرار گرفته است که وضعیت ایده آلی برای حضور در ترکیب استقلال بدست نیاورد زیرا مسئولان و پزشکان هر چه تلاش کردند این اتفاق برای وی رخ نداد و حیدری نتوانست به بهبودی برسد، وی در تمرینات حاضر شد و جلسات فیزیوتراپی فشرده را انجام داد تا برای بازی آماده شود اما این اتفاق رخ نداد و حیدری حتی با اصرار فراوان امیر قلعه نوعی با شرایطی خاص روبرو شد که اوضاع را برای وی و تیم تغییر داد.

گفتنی است: اعضای تیم استقلال این بازیکن را از دست داد و نتوانست آبی ها را یاری کند، اما امیر قلعه نوعی اعلام کرده است وی باید هر طور شده برای بازی های لیگ و دیدار احتمالی با سپاهان آماده شود اما مصدومیت حیدری طوری است که مشخص نمی شود وی برای این بازی آماده می شود و یا خیر؟

خسرو حیدری اعلام کرده است که قطعا برای بازدهی آینده تیم آماده می شود اما این در حالی است که وی با مصدومیتی روبرو شده است که مشخص نیست وی بتواند در بازی های آینده نیز استقلالی ها را همراهی کند.

خسرو حیدری باید تحت درمان قرار گرفته است و اعلام شده که برای حضور در ترکیب تیم استقلال آماده نیست و ممکن است که این مصدومیت قدری طولانی شود.

گفتنی است: این بازیکن به تمرینات اختصاصی خود ادامه می دهد تا برای بازی های بعدی استقلال آماده شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار