حضور گسترده در انتخابات و پایداری و پایبندی مردم به نظام، مواضع کشورهای اروپایی، نظام سلطه و آمریکا را تغییر خواهد داد و این تغییر نگرش از تبعات انتخابات پر شور است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، انقلاب اسلامي از آغاز تشکيل خود همواره مورد هجوم استکبار جهاني قرار گرفته است و آنان از انجام هيچ توطئه و نيرنگي عليه کشورمان کوتاهي نکرده‌اند.

اما انتخابات‌ها همواره به عنوان نمونه دموکراسي‌خواهي و يا به تعبيري خواستگاه مردم سالاري ديني در نظر گرفته مي‌شود، مشارکت مردم در انتخابات‌هاي مختلف طي سال‌هاي گذشته در واقع همچون آبي بر آتش در دست تهيه دشمنان نظام اسلامي بوده است.

حال با توجه به آنچه گفته شد گروه احزاب باشگاه خبرنگاران درباره "تاثيرات حضور و مشارکت گسترده مردم بر معادلات و مناسبات جهاني" يادداشت اختصاصي را با مجيد بهمن‌زاده دبير کل جبهه اصلاح‌طلبان تهيه کرده است.

متن اين يادداشت به شرح زير است:

حضور و مشارکت بالاي مردم در انتخابات‌ها همواره نقش بسيار مهمي در مناسبات آن کشور دارد و خوشبختانه جمهوري اسلامي ايران  نيز از جمله کشورهايي است که همواره از پشتيباني آحاد ملت خود در تمامي صحنه‌ها برخوردار بوده است.

دشمنان نظام جمهوري اسلامي به انتخابات‌هاي مختلف در کشورمان چشم اميد بسته‌اند اما تاکنون  تشخيص به موقع ملت اميد آنان را نااميد کرده است.

جبهه استکبار جهاني با مخارج سنگین سعی در کاهش حضور مردم در پای صندوق‌های رای دارد و این در حالی است که مردم ایران بیش از گذشته با بصیرت و آگاهی در انتخابات شرکت کرده و مشارکت خود را در سرنوشتشان نشان داده‌اند.

حضور گسترده در انتخابات و پایداری و پایبندی مردم به نظام، مواضع کشورهای اروپایی، نظام سلطه و آمریکا را تغییر خواهد داد و این تغییر نگرش از تبعات انتخابات پر شور است.

میزان بالاي مشارکت در انتخابات  نشان‌دهنده دموکراسی در کشور بوده و همین مشارکت حداکثری مردم است که همواره معادلات جهان را به چالش کشانده است اما در اين ميان بايد مسئولان کشور نيز سعي کنند تا شرايطي را فراهم کنند که تمامي جناح‌ها در چارچوب قوانين بتوانند مواضع خود را اعلام کنند و انتخاباتي باشکوه داشته باشيم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار