سخنگوی هیئت تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: طی مکاتباتی که تا به حال هیئت تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی با زیر مجموعه‌های دانشگاه داشته با همکاری بسیار خوبی روبرو بودیم .

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از  مركز روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي، رضا صابری نماینده مردم آزادشهر در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی هیئت تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی  با اشاره به همکاری ریاست دانشگاه آزاد اسلامی با هیئت تحقیق و تفحص مجلس، اظهار داشت: ما براساس جلسه‌ای که با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی داشتیم، شاهد همکاری بسیار بالای وی با هیئت تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد بودیم و از آن زمان هم فرهاد دانشجو به زیر مجموعه خود اعلام کرد که با این هیئت همکاری داشته باشند .
 
سخنگوی کمیته تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی، تاکید کرد: طی مکاتباتی که تا به حال این هیئت با زیرمجموعه‌های دانشگاه داشته با همکاری  بسیار خوبی با دوستان روبرو بودیم .
صابری اظهار داشت: من فکر می‌کنم که دانشگاه آزاد اسلامی دارای تعامل خوبی با هیئت تحقیق و تفحص خواهد بود .
 
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: در حال حاضر در حال انجام مقدمات جمع‌آوری اطلاعات هستیم و از این باب هیچ مشکلی با دانشگاه آزاد اسلامی نداریم .
وی در خصوص زمان اعلام نتایج نهایی تحقیق و تحفص از دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: از لحاظ قانونی از زمان صدور احکام اعضای این هیئت شش ماه وقت خواهیم داشت که بررسی‌ها را انجام داده و گزارش نهایی را به مجلس ارائه دهیم .
 
سخنگوی کمیته تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی، خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که در این مدت شش ماه بخش اصلی کار انجام دهیم و گزارش نهایی را آماده کنیم .
 
صابری، تصریح کرد: با توجه به اینکه در مجلس مشغول مباحث مربوط به بودجه هستیم شاید یک مقدار کارهای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی با سرعت کمتری پیگری شود ولی قاعدتا با اغاز سال 92 فعالیت هیئت بطور جدی و باسرعت پیگیری خواهد شد . /ز2
 
برچسب ها: دانشگاه ، تفحص ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار