مدیرکل فرهنگی و اجتماعي وزارت علوم از رونمایی سایت جامع نشریات دانشجویی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش  گروه علمي باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومي وزارت علوم ، دكتر جلیل دارا در هشتمین نشست سراسری مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها در دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست‌ها ارائه بحث‌های فرهنگي و آموزشی وآشنايي با نقطه نظرات  همچنين  مدیران  فرهنگي و اجتماعي دانشگاه هامي باشد و این نشست‌ها باید در سطح منطقه‌ای به صورت گسترده‌تري برگزار شود .

وی با اشاره به افزايش تنوع برنامه‌ها در حوزه فرهنگی و اجتماعی گفت : این مساله کمک می‌کند تا بتوانیم سلیقه‌های مختلف در دانشگاه‌‌ها را به صورت هدفمند پوشش دهیم تا به سرانجام خوبی برسد.

دكتردارا در ادامه ، برگزاری برنامه هايي از قبيل یادواره تئاتر امام و انقلاب، یادواره دفاع مقدس و یادواره عاشورایی را از دیگر اقدامات فرهنگی در سال 91 عنوان کرد و گفت: این برنامه‌ها در سال 91 برای نخستین بار برگزار شد و مورد استقبال دانشجویان و خانواده دانشگاهی قرار گرفت.

وی همچنين با اعلام اينكه انیمیشن خانه فرهنگ در قالب سه تیپ آماده شده که بزودی رونمایی می‌شود، گفت : سایت جامع نشریات دانشجویی در حال آماده‌سازی است که بزودی از آن رونمایی خواهد شد و حاوی آمار و اطلاعات نشریات دانشجویی می باشد. /ع2

برچسب ها: نشریه ، دانشگاه ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار