دانشگاه‌هاي كشور در هفته‌اي كه گذشت رويدادهايي را در خود جاي دادند كه مهمترين عناوين آن را در گزارش زير مي‌خوانيد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دانشگاه‌هاي كشور در هفته‌اي كه گذشت رويدادهايي را در خود جاي دادند كه مهمترين عناوين آن را در گزارش زير مي‌خوانيد:

امیریان: مسئولان تمام تلاش خود را برای تامین معشیت مردم بکار گیرند
دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت به تلاش مسئولان برای تامین معشیت مردم اشاره کرد و گفت: دولت باید با برنامه‌ها بلندمدت وعشیت مردم را تامین کند.

دعوت دانشجویان دانشگاه شریف از جلیلی و لنکرانی برای کاندیداتوری در انتخابات
جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف از سعید جلیلی و کامران باقری لنکرانی برای کاندیداتوری در انتخابات دعوت کردند.
 
جلالي: حمايت‌"آل‌سعود و وهابيت" از اقدامات تروريستي در پاکستان
"عضو هيئت علمي دانشگاه تهران مرکز" گفت: وهابيون با حمايت‌هاي مالي- سياسي از سوي سران آل‌سعود با برنامه‌‌هاي از قبل تعيين شده با هدف از بين بردن وحدت، ميان امت اسلامي دست به اقدامات تروريستي در اين مناطق مي‌زنند
 

گودرزوند: کشتار شيعيان پاکستاني نشان از افول استکبار در جهان دارد
"دبير انجمن اسلامي مستقل دانشکده جغرافيا دانشگاه تهران" گفت: ترور "دانشمندان هسته‌اي"، کشتار مسلمانان، شيعيان و نقض حقوق بشر در جوامع مختلف از جمله اقداماتي است که دشمن به دليل ناتواني در سياست‌هاي زورگويانه‌اش به دنبال تحقق آنهاست.
 
تبیین شاخص‌های «رئیس‌جمهور طراز انقلاب اسلامی» از سوی جامعه اسلامی
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در ارتباط با انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده و نحوه فعاليتش در اين عرصه، اطلاعيه‌اي را منتشر کرد.
 
پهلوان: تمجيد و ستايش شخصيت‌هاي مختلف سياسي شايسته رئيس‌جمهوري نيست
"دبير سياسي جامعه اسلامي دانشجويان" گفت: اعطاي القاب خاص به افرادي همچون چاوز رئيس جمهور فقيد ونزوئلا و تمجيد از مشايي شايسته جايگاه رئيس‌جمهوري نيست و نبايد با وجود فقها و علماي حال حاضر کشور در مسائل فقهي ورود پيدا کند.


ثابتي: کانديداهاي رياست‌جمهوري به دنبال "بازريابي سياسي" نباشند
عضو تبيين مواضع بسيج دانشجويي گفت: رياست جمهوري اسلامي ايران يک صحنه اجرايي بسيار سنگين است بنابر کساني که داعيه دارند و مي‌خواهند وارد فضاي انتخابات شوند، به دنبال بازاريابي سياسي نباشند تا دچار سرخوردگي نشوند.
 
ثامني: تمجيد احمدي‌نژاد از مشايي عملي اغراق‌آميز بود
"معاون راهبردي بسيج دانشجويي دانشگاه تهران" گفت: تمجيد و ستايش دوباره از اسفنيار رحيم مشايي به عنوان يکي از حاشيه‌سازان دولت از سوي احمدي‌نژاد عملي بسيار افراطي و اغراق‌آميز بود.
 
رضايي: موسوی و کروبی را عمله آمریکا می‌دانم
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در «میز انتخابات» اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: موسوی و کروبی را عمله آمریکا می‌دانم.

قلي‌نژاد: حضور طيف‌هاي مختلف در انتخابات احترام به همه سليقه‌هاست
مسئول بسيج دانشگاه امام صادق(ع) با بيان اينکه رياست جمهوري اسلامي ايران جايگاه با اهميتي است که کمتر کسي تمام شاخصه‌ها را براي به دست‌گيري اين مسئوليت دارد، گفت: حضور طيف‌هاي مختلف در انتخابات مي‌تواند سلايق گوناگون را اقناع کرده و حضور حداکثري را باعث شود.
 
برچسب ها: دانشگاه ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار