وی با بیان اینکه از این تعداد 645 هزار و 795 بلیت از طریق آنلاین وحضوری به فروش رفته است، گفت: 168 هزار و 363 بلیت هم از طریق اینترنتی به فروش رفته است.
رئیس ستاد نوروزی شرکت قطارهای مسافری رجاء، تصریح کرد: مابقی بلیت ها در حال حاضر در سیستم موجود است و مسافران می توانند از طریق اینترنت و حضوری این بلیت ها را خریداری کنند.
فروزش با بیان اینکه مسافران سفرهای نوروزی خود را در روزهای مختلف تقسیم کنند، بیان کرد: مسافران می توانند با تقسسیم سفر در روزهای مختلف برگشت های رفت خود را هم به موقع تهیه کنند تا ظرفیت سیستم برای تمامی روزها جوابگو باشد.
وی بیشترین مقصد سفرهای نوروزی را برای شهر مشهد عنوان کرد و گفت: روزهای 26، 27 و 28 اسفند ماه با بیشترین تقاضای سفر روبرو هستیم اما برای باقی روزها پیک تقاضای کمتری داریم.
رئیس ستاد نوروزی شرکت قطارهای مسافری رجاء در خصوص افزایش کیفیت قطارهای رجاء در سال جاری، اظهار داشت: امسال نسبت به سال گذشته کیفیت قطارهای رجاء رشد زیادی داشته است و در نوروز از واگن های لوکس دو طبقه و ریل باس ها و ترانست های مناسب استفاده می کنیم.
فروزش همچنین با اشاره به اقداماتی که در لحظه تحویل سال و نوروز برای مسافران نوروزی انجام می شود، گفت:امسال سعی شده که تمرکز بیشتر بر کیفیت خدمات دهی باشد.