رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش گفت: مهم‌ترين راهبرد دشمن در آستانه انتخابات، تلاش براي حضور كم‌رنگ مردم است، لذا بايد با اطاعت از فرامين و رهنمودهاي رهبرمعظم انقلاب(مدظله‌العالي) بار ديگر پاسخ نهايي دشمن را با حضور خود در انتخابات رياست جمهوري بدهيم.

 به گزارش حوزه دفاعی - امنيتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام "سيد محمدعلي آل‌هاشم" رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در جمع دانشجويان مركز آموزش شهداي نزاجا(01 ارتش)، با اشاره به در پيش بودن انتخابات رياست جمهوري آينده گفت: دشمنان اين نظام 34 سال است كه عليه مردم و انقلاب كار مي‌كنند و تلاش كرده‌اند تا به اين نظام ضربه بزنند ولي راه به جايي نبردند.

وي ادامه داد: در اين برهه آنها خصومت‌هايشان را افزايش دادند و تلاش مي‌كنند از طريق تحريم‌ها، حضور مردم در صحنه دفاع از انقلاب را كم‌رنگ كنند، ولي مردم امسال در راهپيمايي 22 بهمن نشان دادند كه كماكان به نظام علاقه‌مند هستند و پاي آرمان‌هاي انقلاب، ايستادگي مي‌كنند تا دشمن نااميد شود.

وي با تأكيد بر اهميت حضور در انتخابات رياست جمهوري يازدهم تصريح كرد: مهم‌ترين راهبرد دشمن در اين موقعيت تلاش براي حضور كم‌رنگ مردم در اين انتخابات است؛ بنابراين حتي يك راي بيشتر در انتخابات رياست جمهوري كارساز است و كسي نبايد بگويد حضور من چه تأثيري در اين انتخابات دارد.

آل‌هاشم افزود: از اين پس هم ممكن است توطئه‌هاي زيادي براي كم‌رنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات رخ دهد و دشمنان انقلاب، فتنه‌هاي مختلفي براي با شكوه برگزار نشدن انتخابات داشته پي‌ريزي كنند.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش تصريح كرد: در اين مرحله حساس بايد با اطاعت از فرامين و رهنمودهاي رهبرمعظم انقلاب (مدظله‌العالي) بار ديگر پاسخ نهايي دشمن را با حضور خود در انتخابات رياست جمهوري بدهيم.

انتهای پيام/ش
برچسب ها: آل هاشم ، انتخابات ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار