مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:قدرت دفاعي ايران در راستاي تأمين امنيت منطقه است ، بانوان ایثارگر ايران به خود می‌بالند که مورد توجه خاص رهبر فرزانه انقلاب قرار گرفته‌اند ، در انتخابات 92 پرقدرت حاضر می‌شویم/هیچ‌گاه با انتخابات قهر نمی‌کنیم و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

"خط لوله صلح" باعث تقويت روابط ايران و پاكستان خواهد شد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/12/22/918873_576.jpg

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: خط لوله صلح باعث تقویت بخشی از جاده ابریشم شده و آینده روابط ایران و پاکستان را تثبیت خواهد کرد.

"بهار" تاریخ مصرف ندارد/ تاریخ مصرف برخي از آدم‌ها تا خرداد 1392 است
 رأی اعتماد به بهار در دست من و تو نیست؛ بهار نیازی به نشان دولتی درجه یک ندارد ... بهار تاریخ مصرف ندارد اما آدم‌های زنده باد من و زنده باد دوست من و زنده باد دوست دوست من تاریخ مصرفی تا خرداد 1392 دارند.

"خانم جاسوس بلند‌پرواز" چه ويژگي‌هايی دارد؟ + تصاوير و فيلم

هواپيماي شناسايي "Lockheed U-2 " معروف به "خانم اژدها" " Dragon Lady" هواپيمايي تک‌موتوره است که توسط "نيروي هوايي آمريکا" و "سيا"، سازمان جاسوسي اين کشور مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

"مرتضایی‌فر" سرکنسول ایران در استانبول شد
"محسن مرتضایی‌فر" به عنوان سرکنسول جدید ایران در استانبول منصوب شد.

آمريكا درصدد انتقام‌جويي از مردم پاكستان است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/12/22/918634_248.jpg

 معاونت روابط بين‌الملل سازمان بسيج مستضعفين در بيانيه‌اي تصريح کرد: بي‌شك روحيه سلطه‌ستيزي و مقاومت مردم مظلوم پاكستان در برابر آمريكاي جنايتكار كه همواره خود را در تظاهرات‌هاي ضدآمريكايي نشان داده است، يكي از مهم‌ترين عوامل اين انتقام‌گيري رذيلانه به‌شمار مي‌رود.

باهنر رسما اعلام کانديداتوري کرد
رئیس ستاد انتخابات باهنر گفت: محمدرضا باهنر در جلسه دیشب جامعه نمایندگان ادوار رسما حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.

لاریجانی در مراسم ختم والده نماينده شادگان شركت كرد
 رئیس مجلس شوراي اسلامي امروز در مراسم ختم والده عبدالله تمیمی نماينده مردم شادگان در مجلس شرکت کرد.

قدرت دفاعي ايران در راستاي تأمين امنيت منطقه است

 فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: فرصت مناسبی است که امنیت جمعی برای کشورهای منطقه تحقق یابد و روابط بسیار خوب ایران و عراق می‌تواند منطقه را در مسیر مناسب آن قرار دهد.

بانوان ایثارگر ايران به خود می‌بالند که مورد توجه خاص رهبر فرزانه انقلاب قرار گرفته‌اند


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/12/22/918114_997.jpg

فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از فرمایشات رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی که در پیامی به کنگره گرامیداشت یاد و خاطره رشادت 7000 شهیده زن صادر شد تقدیر کرد.


در انتخابات 92 پرقدرت حاضر می‌شویم/هیچ‌گاه با انتخابات قهر نمی‌کنیم
دبير کل جبهه مردمي اصلاحات گفت: در نشست اعضاي شوراي مرکزي و کميته‌هاي استانی جبهه مردمي اصلاحات، مصوبه‌اي مبني بر حضور پرقدرت در انتخابات و معرفی چند نفر از اعضا به عنوان کاندیدای شورای شهر تصویب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار