فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از فرمایشات رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی که در پیامی به کنگره گرامیداشت یاد و خاطره رشادت 7000 شهیده زن صادر شد تقدیر کرد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از فرمایشات رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی که در پیامی به کنگره گرامیداشت یاد و خاطره رشادت 7000 شهیده زن صادر شد تقدیر کرد.

در این بیانیه آمده است:

فرمایشات شیوا و حکیمانه و روشنگر رهبر معظم و فرزانه انقلاب که در پیام ایشان به کنگره گرامیداشت یاد و خاطره رشادت 7000 شهیده زن صادر گردید، به‌واقع، تفسیر واقعی و حقیقی از شجاعت، شکیبایی و صلابت زنان مسلمان در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به تصویر کشید.

اینک زنان و بانوان پرتلاش و متعهد کشورمان به‌ویژه بانوان ایثارگر به خود می‌بالند که اینگونه مورد عنایت و توجه خاص رهبر فرزانه انقلاب قرار گرفته‌اند و این پیام گرانسنگ ایشان را به عنوان سند افتخاری در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی برای خود می‌دانند و تلاش می‌کنند تا با بصیرت و خلوص در رفتار و کردار و منش شرافتمندانه خود که زینت‌بخش بانوان این کشور بزرگ می‌باشد، پاسخ شایسته و در خور شأنی به پیام راهگشای مرشد و مراد خویش بدهند.

مقام معظم رهبری در این پیام در خصوص جایگاه بانوان رشیده نظام جمهوری اسلامی حق مطلب را ادا کردند و تصویری فصیح و بلیغ از چهره پرتوان زنان را به تصویر کشیدند تا جهانیان نظاره‌گر سیمای پراستقامت و سرشار از رشادت زن مسلمان شوند و بدانند ایمان و عفت تا چه اندازه در عزم و اعتقاد راسخ بانوان تأثیرگذار خواهد بود.

اعضای فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی ضمن تجلیل و سپاس از دیدگاه‌های داهیانه، راهگشا و روشنگر مقام معظم رهبری که قلوب و جان همه ما را طراوتی تازه بخشید، همراه با تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب و امام راحل و ولی امر مسلمین در ادامه مسیر افتخارآمیز انقلاب اسلامی، با الگو گرفتن از حضرت زهرا(س)، حضرت زینب(س) و با الهام گرفتن از بانوان ایثارگر و شهید همچنان مصمم و پرصلابت گام برمی‌داریم.

امیدواریم همه زنان و بانوان جامعه با تبعیت کامل از فرامین رهبر معظم انقلاب همچون گذشته در نقش‌آفرینی در تمام عرصه‌های کشور موفق و پیروز باشند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: فراکسیون ، مجلس ، بیانیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار