در جریان مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی فجر 91 استان تهران، برترین های جشنواره معرفی و جام و لوح تقدیر به آنها اهدا شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، این مراسم، با حضور نژادفلاح مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، معاونان و مدیران ستادی اداره کل، روسای حوزه ها و شهرستان های تابعه استان و جمعی از پیشکسوتان، در سالن آمفی تاتر اداره کل برگزار شد و درجریان آن و بر اساس مدال های کسب شده در دو بخش آقایان و بانوان، حوزه شمالغرب تهران به مقام اول رسید و حوزه جنوبشرق و شهرستان ری، مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

در ابتدای این مراسم، رئیس اداره ورزش و جوانان حوزه جنوبغرب تهران به نمایندگی از روسای حوزه و شهرستان گفت: جشنواره فجر، از بعد فرهنگی، حرکت ارزشمندی بود و از بعد اجتماعی، روحیه نشاط و شادابی را به جامعه استان تهران آورد.

احمد نامنی افزود: همه دیدند که در کنار ورزشکاران، خانواده ها هم در جشنواره فجر حضور یافتند و با شوق و ذوق به تشویق ورزشکاران پرداختند و با این حرکت بزرگ، استان تهران یکبار دیگر خود را به جامعه پایتخت معرفی کرد.

وی با اشاره به معضلات شهر تهران در تمامی بخش ها، مسئولیت اداره کل ورزش و جوانان را سنگین توصیف کرد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان، یک اداره استانی نیست، یک اداره ملی است و نگاه به آن باید فرااستانی و ملی باشد.

نامنی تاکید کرد: بعد از یک دوره که احساس کردیم از اهداف خود دور افتاده ایم و دچار روزمرگی شده ایم، حرکتی که نژادفلاح مبتکر آن بود، ما را برآن داشت تا باور کنیم که در تربیت بدنی کار می کنیم و این توانایی را داریم تا همچنان، الگوی سایر استان های کشور باشیم. در بخش دیگر مراسم، رئیس هیئت نجات غریق استان تهران گفت: در تمام دنیا، نگاه به ورزش، نگاه جشنواره ای است و برگزاری جشنواره فجر در استان تهران، به شکل خیلی خوبی انجام شد و نوید دهنده نگاه تازه ای در ورزش کشور است.

بهزور اسفندیاری به نمایندگی از هیئت های ورزشی استان تهران، افزود: وزارت ورزش و جوانان باید به جشنواره ها، دید خوبی داشته باشد، ‌چرا که 75 درصد قهرمانان در جهان از دل جشنواره ها بدست می آیند و جشنواره فجر 91 هم، حرکت جدی در این راستا بود.

وی با تاکید بر این مهم که جایگاه تهران باید همواره جدا دیده شود، گفت: در بین کسانی که امروزه ورزش استان تهران را اداره می کنند، چهره هایی دیده می شوند که از یک سو در فدراسیون های ورزشی و کنفدراسیون های آسیایی و از سوی دیگر در تهران، رئیس هیئت هستند، بنابراین تهران را باید در حد کشور دید، چرا که هر حرکتی در تهران، جریان تاره ای را در ورزش کشور راه می اندازد و هر اتفاقی در تهران، الگویی برای دیگر استانهاست.

پس از ارائه گزارش فعالیت ستاد جشنواره توسط میرزاآقابیک و سخنرانی نژادفلاح، از طرف مدیر کل، لوح سپاسی به دبیر ستاد جشنواره فجر اهداء شد و از "کاکلی" پیشکسوت رشته بدنسازی و پرورش اندام، تحلیل بعمل آمد.

در پایان مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی فجر 91استان تهران، جام های قهرمانی و جام های برترین ها توسط نژادفلاح، کلانتری و‌ ملاجعفری معاونان اداره کل و... به روسای حوزه ها، شهرستان ها و هیئت های ورزشی اهداء‌شد و از هیئت ها، حوزه ها و شهرستان های فعال با اهدای لوح تقدیر به شرح ذیل تجلیل گردید:
• مدال های کسب شده در بخش آقایان و بانوان:

مقام اول: حوزه شمالغرب (زرنگار)
مقام دوم: حوزه جنوبشرق (جانعلی)
مقام سوم: حوزه شهرری (رسته)
• بهترین برگزار کننده جشنواره: شهرستان شهریار ( عبدالوند)
• بهترین میزبانی آقایان: شهرستان ورامین ( حسینی )
• برترین کمیته ها: انجمن های ورزشی (دادوئی )
• برترین میزبانی در بخش بانوان: حوزه جنوبغرب ( نامنی )
• حضور گسترده ورزشکاران زن: حوزه شمالشرق ( ایلکا)
• حضور گسترده ورزشکاران آقایان: شهرستان شمیرانات (پیروانی)

• برترین هیئت های ورزشی :

مقام اول: هیئت تکواندو (سهرابی)
مقام دوم: هیئت فوتبال (شیرازی)
مقام سوم: هیئت ورزش های جانبازان و معلولان(لواسانی)
برچسب ها: جشنواره ، فجر ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار