تیم ملی هندبال نوجوانان بانوان از روز 16 فروردین 92 در تهران اردو می زند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات هندبال بانوان قهرمانی آسیا برای دومین بار در شهر ناجینگ چین در روز اول تیر سال آینده برگزار خواهد شد و ملی پوشان نوجوان کشورمان خود را برای حضور در این رقابت ها آماده خواهند کرد به همین منظور اولین اردوی خود را در تاریخ 16 فروردین آغاز خواهند کرد که تا 20 همین ماه طول خواهد کشید.

اين گزارش حاکي است: برای نخستین اردو 21 نفر شرکت خواهند کرد البته با توجه به عدم حضور 3 استان کشور یعنی خراسان، اصفهان و کردستان در انتخابی 12 اسفند در قم و با نظر پائیچ سرمربی تیم ملی بزرگسالان که مشاوره و مدیر فنی نوجوانان را بر عهده دارد بعد از اردوی اول بازیکنان این استان ها رصد خواهد شد تا نفراتی که شایسته حضور در تیم ملی را دارند انتخاب و مجزا به تمرین بپردازند.

براساس این گزارش، بازیکنان تیم ملی هر ماه یک اردو خواهند داشت و بعد از پایان این اردوها 16 نفر انتخاب و به این رقابت ها اعزام خواهند شد.

شايان ذکر است: مربیان تیم ملی نوجوانان 6 نفر انتخاب شدند و در روزهای آینده اعلام خواهند شد تا هر چه سریعتر تیم را برای مسابقات آسیایی آماده کنند.

گفتني است: تیم ملی نوجوانان بانوان ایران سال 2011 نیز برای اولین بار به این مسابقات اعزام شدند و موفق شدند عنوان چهارمی را از آن خود کنند.

اين گزارش مي افزايد: رقابت های دیگری در بخش هندبال بانوان در سال 92 برگزار خواهد شد که اول تیر ماه در بانکوک خواهد بود برای همین ملی پوشان کشورمان به این مسابقات نیز اعزام خواهند شد تا بازیکنان خود را محک بزنند و انتخابی مسابقات جهانی نیز خواهد بود./مح
برچسب ها: تهران ، اردو ، نوجوانان ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار