معاون سياسي دانشگاه علم‌و صنعت گفت: با توجه به اينکه هنوز با آرمان‌هاي رهبري فاصله‌ داريم‌، نگاه مثبتي در اين زمينه داريم و پيشرفت‌هاي چشمگيري نسبت به گذشته داشته‌ايم.

"ميلاد رمضان‌پور" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به فعاليت‌هاي بسيج دانشجويي دانشگاه علم و صنعت در سال 91 اظهار داشت: دانشگاه علم‌و صنعت در فضاي اقتصادي با احداث مرکز مطالعات دومين مرکز پس از دانشگاه شريف بود که بيشتري فعاليت را با رويکرد نخبه‌پروري و بصيرت افزايي داشت.
 
وي با بيان اينکه در سال 90 همايش اقتصاد مقاومتي با حضور دانشگاه شريف در دانشگاه علم‌وصنعت برگزار شد، گفت: همايش دوم اقتصاد مقاومتي را نيز با رويکرد انرژي و نفت در سطح کشور برگزار کرديم.
 
رمضان‌پور با ابراز رضايتمندي از فعاليت‌هاي محتوايي و سياسي دانشگاه تصريح کرد: کرسي‌هايي را تحت عنوان پرسش و پاسخ با اساتيد و کارشناسان برگزار کرديم.

رمضان‌پور با بيان اينکه دانشجويان در بحث آزاد تبادل اطلاعات مفيدي داشتند، گفت: با توجه به اينکه هنوز با آرمان‌هاي رهبري فاصله‌ داريم‌، نگاه مثبتي در اين زمينه داريم و پيشرفت‌هاي چشمگيري نسبت به گذشته داشته‌ايم.
 
وي با تاکيد بر اينکه فضاي دانشجويي راهبردي‌ گفتماني را مي‌طلبد، خاطرنشان کرد: گفتماني شدن فضا مستلزم حضور دانشجويان است؛ چرا که به تعبير شهيد بهشتي دانشجويان مؤذن‌هاي جامعه هستند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بسیج ، سیاسی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار