رئيس پليس راهور استان اصفهان از كاهش 50 درصدي وقوع تصادفات فوتي در معابر شهري استان در ماه پاياني سال خبر داد و افزود: اجراي دقيق قوانين از سوي مردم عامل اصلي و موثر در كاهش تصادفات است .

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس،سرهنگ "حسين غلامي " رئيس پليس راهور استان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار داشت:روزهاي پاياني سال به واسطه شدت گرفتن فعاليت هاي اقتصادي همچنين خريد مردم ،تردد و حجم بيشتري از خودروها را در معابر درون شهري استان شاهد هستيم . 
اين مقام مسئول با بيان اينكه حجم خودروها در معابر شهري علاوه بر ايجاد ترافيك باعث افزايش وقوع تصادفات جاني و مالي مي شود، خاطر نشان كرد:خوشبختانه تاكنون با اجراي دقيق مقررات از سوي مردم و استقرار اكيپ هاي مختلف راهور در سطح شهر، شاهد كاهش 50 درصدي وقوع تصادفات فوتي در اين ماه بوده ايم .
سرهنگ غلامي با اشاره به وقوع چندين فقره تصادف جرحي و خسارتي در اين ماه تاكيد کرد: عدم توجه به جلو ، رعايت نكردن فاصله طولي و عرضي ،حركت در خلاف جهت و تخطي از سرعت مطمئنه علت اصلي تصادفات بوده است.
وي با بيان اينكه طرح زوج و فرد از 25 اسفند لغايت 14 فرودين ماه92 در استان اصفهان اجرا نخواهد شد ،از هموطنان و مسافران عزيز در خواست كرد: هنگام تردد در نقاط مختلف شهر و بازديد از اماكن مذهبي و تاريخي خودروي شخصي خود را در پاركينگ هاي عمومي پارك و حتي المقدور از خودروهاي عمومي در سطح شهر استفاده كنند تا شاهد حجم خودروها در معابر نباشيم و بتوانيم از فرصت نوروز به نحو مطلوب بهره گيريم./ف
برچسب ها: تصادفات ، فوت ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار