به گفته ی معصومی رئیس سابق مرکز حوادث و فوریت های پزشکی اورژانس بیمارستانی تنها حوزه ای است که در وزارت بهداشت محدود مانده است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، دکتر معصومی، رئیس سابق مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور،  در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید این مرکز گفت: مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی جدا از خاصیت حاد عملیاتی و 24 ساعته بودن یکی از مراکزی در وزارت بهداشت است که بیشترین ارتباط را با دیگر سازمان ها در خارج از وزارت خانه دارد و همین امر باعث می شود که اختلاف سلیقه برای عملکردها ایجاد شود اما علیرغم تمام این مشکلات و سختی ها به وضوح شیرینی کار را در زمان فعالیت در این مرکز می توان احساس کرد.

وی با بیان این که این مرکز جایی است که همان لحظه شما نتیجه کار خود را می بینید افزود: من از تمام همکارانم که در این 4 سال و 4 ماه با آن ها همکاری کردم تشکر می کنم در این 4 سال ما با همکاران سعی کردیم هماهنگی و هم دلی را در این مرکز حفظ کنیم.

با توجه به این که این مرکز 60 پست دارد ولی با 45 نفر پرسنل کار می کند و این را باید قدردان تلاش روز افزون همکاران بدانیم چرا که در این مرکز از جان و دل برای خدمت به مردم شبانه روز تلاش می کنند.

معصومی با بیان این که باید حس مشارکت در این مرکز وجود داشته باشد ادامه داد: اورژانس پیش بیمارستانی حوزه ای است که در وزارت بهداشت کمی محدود شده است با توجه به این که این حوزه از اولویت های وزارت بهداشت است باید امکانات و اعتبارات این بخش هم افزایش یابد یکی از مشکلات پرسنل این بخش این است که کم ترین حقوق وزارتی را به این افراد اختصاص داده اند که امیدوارم هر چه سریعتر با مدیریت جدید این مرکز این مشکلات برطرف شود.

وی در پایان آرزوی توفیق و موفقیت برای دکتر طالبیان رئیس جدید مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کشور کرد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار