به گفته ی معاون درمان وزارت بهداشت، تغییر رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی با توجه به شرایط کنونی لازم بود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ دکتر امامی رضوی، معاون درمانی وزارت بهداشت امروز 22 اسفند در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز مديريت و حوادث فوریت های پزشکی کشور افزود: دکتر معصومی چهار سال به طور شبانه روزی و تلاش های طاقت فرسا در حوزه مدیریت حوادث فعالیت داشت.

وی ادامه داد: در دوره کاری انسان ها این مسئولیت ها آمدنی و رفتنی هستند اگر مسئولیت ها ماندگار بودند قطعاً ما در این پست ها نبوده ایم آن چه مهم است این است که اگر ما در مسئولیتی قرار می گیریم مسئولیتمان را به درستی بشناسیم و به آن عمل کنیم باید توجه داشت خدمات اورژانس لحظه ای است .

دقت عمل و به موقع بودن ارائه خدمات در این حوزه جان انسان ها سر و کار دارد.

وی با اشاره به این که با توجه به مسائل و شرایط این تغییر لازم بود عنوان کرد: قطعاً هدف گذاری ما همان هدف گذاری چشم انداز 1400 و نقشه تحول نظام سلامت است و برنامه های عملیاتی برای کلیه حوزه های مدیریتی می باشد.

امامی رضوی ادامه داد: انتظار من از شما همکاران در مرکز حوادث و فوریت های پزشکی این است که از هر لحاظ با دکتر طالبیان، رئیس جدید این مرکز همکاری های لازم را داشته باشید چرا که انتظار مردم از اورژانس و خدمات اولیه ارائه خدمات به موقع و سریع است. همچنین اورژانس پیش بیمارستانی باید طوری ارتقاء پیدا کند که نیاز مردم را پاسخگو باشد.

معاون درمانی وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: این مسئولیت بار بزرگی بر دوش ما است و باید این بار را به سرمنزل مقصود برسانیم و تمام تلاشمان این است که این مسئولیت ها به درستی انجام شود./ح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار